Sayfalar

17 Ağustos 2009 Pazartesi

anime haller

Yakında....
[ vay vay! bildiğin teaser!! ]

7 yorum:

mikla dedi ki...

vallahi meraklandım şimdi...

olmadık işler peşinde dedi ki...

hehe!

GüLCaN dedi ki...

beklemedeyiz efendim... :)

buketbukethayaller dedi ki...

OIP`in bütün maceralarini okuyup sonunda buraya geldim. Kendimi OIP`in en büyük hayrani ilan ediyorum :-p
OIP Tshirtleri olsa da giysek . Ne dersiniz ? ;-) Kahve kupasi da harika olur! Film seridi gibi fikirler geciyor gözümün önünden :-s Hadi isinizi birakin (sevimli bir öneri, yoksa ne haddime :-p ) , OIP`i tüm dünyaya tanitin. Bence " Hello, kitty " der , nanik yapar ve Hello Kitty`den daha daha daha daha yükseklere ulasir :-D
bu neseli insana sevgiler, yetenegine de saygilar, oldu mu acaba bu cümle simdi o_O

olmadık işler peşinde dedi ki...

BUKET BUKET,
Çok teşekkürler, nasıl böbürlendim anlatamam:) kim bilir belki bir gün hiç değilse OiP fanları için derlerim bunları :)

buketbukethayaller dedi ki...

merhaba tekrar ;-)
bence böbürlenmekte yerden göge kadar haklisiniz ! OiP aklima geldikce gülüyorum :-D
OIP ile Türkiye`ye ve dünyaya acilmaniz konusunda cok ciddiyim!
Belki kisiye özel OIP`ler de cizebilirsiniz ;-)
cok cok cok samimi sevgiler,saygilar

olmadık işler peşinde dedi ki...

:) hehe hayali bile güzel!!
sevgiler benden de