Sayfalar

21 Ağustos 2009 Cuma

Buldum buldum!!


Günün en olmadık anında, zırrr!! çalar cep telefonu.
- Alooğ, bilmem ne sigortadan arıyorum, hayat sigortanız var mı? (kımıl kımıl uzun uzun konuşmalar)
- Hanımefendi, müsait değilim biirr! istemiyorum ikii!!!...
- Çok uygun koşullar sunuyoruz ama!
- Yok istemiyorum, teşekkür ederim (...kapat)
- Bir kaç hafta sonra yine arar bu... yine ve yine... kurtulamazsın..

Check-up kampanyası yapan hastanesi, indirimli fiyat sunan spor salonları, liste uzar gider...

Nasıl nefret ediyorum bunlardan bilemezsiniz blog halkı.
Bunların nerede kümelendiğini bulsam, dinlene dinlene dövebilirim topunu birden...

Şimdi kuntiz bir yöntem buldum. “Alo, hede höde ister misin?” diyene kadar, “taşındım artık canım benim, yurtdışında yaşıyorum” diyorum. Hemen kapatıyorlar...
Haberinizi ola..

6 yorum:

BirBen dedi ki...

hmm..taşındım demek de iyi fikirmiş ben genelde,daha önce yaptırdım,ettirdim falan diyorum.
Ya hsbc de yana yana beni arıyor 1 aydır açmıyorum telefonlarını:)))açana kadar arıyorlar,ne azim!

* YeLiZ * dedi ki...

Iyi fikir..Amerikada hele cozutmus durumdalar.Bende
-memelekete geri donuyom sister ! derim artikkk :)))

GüLCaN dedi ki...

vaaooovvv iyi fikir. bunu ben de kullanırım artık.. bi ara beni de nasıl bezdirmişlerdi anlatamam. hamileliğimin son günlerindeyim İhlas başbelasından aradılar hava nemlendirici satacaklarmış evinize gelelim tanıtalım vs.. diyolar.. kabul edemem uygun değilim akşama sabaha doğuma gidicem dedim. 1 ay olmadı tekrar aradılar tabi ben lohusayım o halde ısrar ediyolar bana bi de arayan hep aynı kişi. yine kabul etmedim o senenin yazında bi daha aradı açtım ağzımı yumdum gözümü.. o son oldu.. ille bağırıp çağırmak mı lazım. kabul etmiyosam rahat bırakın di mi?

bunların nerede kümelendiğini bulursan bana da haber ver. hemen uçar yardıma gelirim.. sen dinlenirken ben döverim :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

BirBen,
Ben de uzun süre "yaptırdım, istemem" diye direndim, ama olmadı. Taşınma muhabbeti tamamen ayaklarını kesti:)

Yeliz,
Global bir taciz olduğunu bilmiyordum valla..

Gülcan,
Dua et ki hemşire olarak doğuma girmemiş!!

Calanon dedi ki...

Telefondakileri birak bir de kapi kapi gezenler var. Onlar hele hic laftan anlamiyor, deli ediyor beni.

Ben artik hic acmiyorum neredeyse telefonlari, numarasi tanidik degilse :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Oy oyy! Kapılara dayanıyorlar demek??!!? Bir daha ararlarsa iyi davranıcam bizimkilere. Beyefendiymiş meğerse bizimkler:)