Sayfalar

12 Ağustos 2009 Çarşamba

Dibi tutmuş


Etrafta sıkça görüyorum.
Takım elbise, beyaz gömlek içinde kapkara suratlı adamlar.
Ya da bembeyaz bir dekolteden yükselen, siyah bir boyun ve kapkavruk bir yüz.
Hatta bazen bu bronzlukla yetinmeyip, pudraya ve daha adını düşünürken sıkıldığım tonla kozmetiğe batmış yaz insanları.

Ben bu manzaradan inanın hoşlanmıyorum. Aşırı bronzluk gerçekten güzel ve estetik değil. Bence artık güneşin altında bir o yana bir bu yana dönerek güneşlenmeyi bırakalım. Güneş hiç de sandığımız kadar masum değil...

7 yorum:

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

valla kesinlikle katılıyorum! bi de solaryum manyakları var yaz kış kapkaralar onlar da ayrı bi facialar!
valla bembeyazım, çok da mutluyum!!!

olmadık işler peşinde dedi ki...

Solaryumdan ödüm patlıyor benim. Daha doğrusu doğal olmayan hiç bir şeyi sevmediğim gibi bunu da hiiç sevmiyorum

GüLCaN dedi ki...

bembeyazım ve bu halimden nefret ediyorum. çünkü yaz günleri kollar bacaklar güneşin altında florasan gibi bembeyaz parlıyor. bronzluğu seviyorum ama kömür karası olacak kadar değil. herşeyin bir ortası olmalı değil mi? ne bembeyaz ne simsiyah olacaksın. hafif bronzluk en ideali..

olmadık işler peşinde dedi ki...

Gülcan,
Hafif bronzluk şık duruyor, sağlıklı gösteriyor insanı. Ama çocuklar gibi güneşten kaçmayı bilmeyenler, dozunu kaçırıyorlar işte..

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

doktorun biri demişti "sağlıklı bronzlaşmak diye bir şey yoktur" diye. doğru sanırım

olmadık işler peşinde dedi ki...

Ben yazı kırık beyaz bitiriyorum arkadaşlar. Varsın gerisini çok yananlar düşünsün :))
(korkutarak caydırmaya çalışmak)

gps87blog dedi ki...

yanınca kıpkırmızı olan ben hafif bronzluktan yanayım zaten imkanı yok yatıp güneşlenemem yüzerken yandığım kadar eee ondada anca sırtım :))