Sayfalar

5 Ağustos 2009 Çarşamba

Okumayı eğlenceli hale getirmek

Bu fotoğraf karne günü okulda çekilmişti.

Bora için yaz tatili tüm hızıyla devam ederken, hem günün sıcak saatlerini evde geçirerek dinlenmesi hem de okula ve okumaya dönük becerilerinin azalmaması amacıyla 1-1,5 saatlik okuma, çalışma programı uyguluyoruz.

Ona hergün kitap haricinde, ilgisini çekecek gazete haberleri okutuyorum. Böylece hem genel kültürü artıyor hem de faydalı bilgiler ediniyor. Akşam yemeklerinde bize öğrendiği bilgileri heyecanla anlatıyor.

Bu hafta onun için seçtiğim haberler şöyle:
Gösteri yunuslarıyla ilgili:Gülümsediklerine aldanmayın onlar ölürken de gülümsüyor

Hep ihmal ettiği bir konu: Çocukların su ihtiyacı


3 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

çok güzel bir düşünce... bizimkinin o kıvama gelmesine daha var ama dursun aklımın bir köşesinde. sağol :)

Magissa dedi ki...

OIP, seni cok seviyorum. Bora'nin bu kadar guzel ve iyi bir cocuk olmasi tesaduf degil.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Tibet'in annesi,
Sonuçları, fikir kadar basit değil :)

Magissa;
çok tatlısın:) Bora'da senin gibi bir çırpıda söyleyiverir "seni seviyorum" diye.. Aslında ne kadar doğal ve içten bir ifade ama bana zor gelir.. itiraf ediyorum ben de seni çok seviyorum:) tanımadığım halde, nedense, Bora gibi bir çocuğun olacağını düşünüyorum için için :)