Sayfalar

18 Eylül 2009 Cuma

Bayramda evdeki tatlı, çikolata, şekerin çoğunu ben yerim....


5 yorum:

* YeLiZ * dedi ki...

Iyi Bayramlar

Calanon dedi ki...

Seker bayrami deyince aklima hep eski gunlerde kahve ile verilen meyve likorleri gelir aklima. O kucucuk bardaklari ne cok severdim.

Iyi bayramlar.

Tuğçe dedi ki...

Ben deee :)
İyi bayramlar...

Girno dedi ki...

Ben de ben deeee, yalnız değilmişim meğer, bebeğimin bebekli çikolatalarını da hep ben yedim, annemden gizli gizli hem de, bittiğii görünce suratını hiç unutamam :) :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

Arkadaşlar,
Yedim evet! Tatlının, çikolatanın dibine vurdum geldim. Artı bilmemkaç kilo da beraberinde sanırım:) Canım sağolsun:)

Calanon,
Ben likör adetini devam ettirenlerdenim. Badem likörü severim. Buyur beklerim:))