Sayfalar

27 Eylül 2009 Pazar

Fotoroman

Bu bayram ayrı kaldık birbirimizden abicim...

Alıp başını gittin Ankara'lara, Amasra'lara, Safranbolu'lara...

Söyledim dayıma... Biraz daha büyüyünce beni de götürecek yanında...

Ben de sizinle birlikte olmak, eğlenmek istiyorum!! Canım çekiyor n'apıyım?

Sen olmayınca canım sıkıldı çok.
Annem "Bora nerde?" diye sordukça, sağa sola bakınıp seni aradım hep...

Bayramlıklarımı giyip, babannemlere, anneannemlere gittim bir güzel...
Harçlık verdiler, sevip oynattılar beni bol bol...


Ama yine de, sen olmadığın için buruktuk hepimiz.
Annem ve babam konuşurken duydum, onlar da çok özlemişler seni..
Ben de çok özledim seni abicim...


Ben de özledim sizi bir tanem, ben de.....

11 yorum:

* YeLiZ * dedi ki...

allah ayirmasin

olmadık işler peşinde dedi ki...

Amiiinnn! :)

BirBen dedi ki...

Son iki fotoğraf tam Fotokritik lik olmuş kim çektiyse ellerine sağlık,bakarken duygulandım.

PINAR dedi ki...

off of içim cızzz etti, Allah ayırmasın.
Sevgilerimle...

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

bi de özlemeyi öğreniyolar ya boylarına poslarına bakmadan, duygulanan yerlerinizi yerim sizin. sıpalarımız en fazla 3-5 gün ayrı kalsın bizden mümkünse..

olmadık işler peşinde dedi ki...

BirBen,
Teşekkürler. Çağan'ı ben, Bora'yı abim çekti. Fotoğraflara bakarken geldi aklıma bu hikaye. Cuk oturdu olan bitene...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Pınar,
Sağol, Allah kimseyi ayırmasın sevdiklerinden,


Hülya,
Hem nasıl özlüyorlar. 3-5'e bile gerek yok, akşam eve döndüğümde Çağan'ın bana hasretle sokulmasını görsen. Bora adam oldu artık, pek iplemiyor gerçi :)

senem dedi ki...

OIP, insanın birbirini (kısa süreler için) özleyen iki sağlıklı çocuğunun olması ne büyük mutluluk. Ne mutlu sana!

Bora gözümüzün önünde günden güne ergen oluyor. :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Klişe olacak ama tarifi mümkün olmayan bir güzellik bu. Dediğin gibi her şeyin başı sağlık Senem.
Boracım büyüyor evet. Darısı miniklerimizin başına:)

DemirAres'in Annesi dedi ki...

OİP'im ya bu çocuklar sana nasıl bu kadar benziyor... Ne yaptın özel sipariş mi? Tabii babayı görmedik bilemiyoruz...

olmadık işler peşinde dedi ki...

valla değişip duruyorlar aslında. Bora başta bana zerre benzemezdi, şimdi aşırı benziyor:)) formülünü yukarıya sormalı ;))