Sayfalar

14 Eylül 2009 Pazartesi

Göçmengiller

Baktık ki yaz bitti, bizde toparlandık döndük geçen Cuma. Ayrılırken buruktuk Bayramoğlu'ndan ama eve girer girmez uçtu gitti hüznümüz. Çok özlemişiz meğer evimizi. Bora oyuncaklarına, Çağan köşe bucak kurcalamaya, ben de işe daldım hızla...

Baktım da ne çok fotoğraf çekmişim bu yaz. Biraz toparlayıp, yazayım dedim olan biteni...

Yakışıklı oğlum, Boracım, aldı başını gitti iyice. Boy pos, el ayak kocaman oldu adamın. Kararlı tercihleri var artık. Mesela giyim. Bütün yaz kuru kafalı t-shirtleri, aksesuarları çıkartmadı üzerinden. (bu konuda Max Fashion'da çok uygun fiyatlara, sonsuz seçenek bulunuyor.)
Sonra bir YU-Gİ-OH merakı sardı ki sormayın . Bütün yaz tüm site veletlerinde salgın halindeydi bu kartlar. Portföy çantalı adamlar (bkz. Avr. Yakası Burhan) gibi kart kutularıyla gezdiler sabah-akşam. Turnuvalar, kart takasları, pazarlıklar bitmek bilmedi.
Sonra ticarete atıldı kereta. 6 arkadaş (!) ikinci el dükkan açtılar. İki günde sıkılıp bıraktılar ama şaka maka kişi başı 10'ar lira kazanmışlar.
Abilik durumları iyi gidiyor. Kardeşiyle arası gayet iyi kuzumun. Bazen kızıyor falan ama, yine de güzel idare ediyor kardeşini, hatta bizi de(!)






Tombikyusun morali bozuk. Yedinci kattaki tepelek evde gökyüzünü, çatıları ve komşu blokların duvarlarını seyretmek biraz bunalıma soktu çocuğumu.
-Hani akasyalar, salkım söğütler, zakkumlar??? Vuuuuuv rüzgarla sallanan dallar, ciki ciki öten kuşlar??? Miyav kediler, köpecikler, kazlar??? Nereye gitti anne???
Yaz başında yattığı yerde kalan cüce, şimdi sıralıyor, tırmanıyor, tırmalatıyor...








Ve yazdan kalan güzellikler....
Çiçeklerim, süslerim, püslerim, beyin fesleğenleri...
Gelecek yaz görüşmek üzere.. Hoşçakalın bakalım...





7 yorum:

Calanon dedi ki...

Ne guzel bir yaz gecirmissiniz. Bu arada ben de benim minige kuru kafali seyler giydiriyorum ama henuz O'nun ilgisi yok pek. Belki buyudugunde Bora gibi begenir.
Senin minik de kocaman bir sey olmus, batmaz tabi sisko sisko kollar, bacaklar, isir bizim icin de.

Magissa dedi ki...

Cagan'in batmayan hali ayni ben.
Buna cok benzeyen bir fotografim bile var iki hafta evvel cekilmis. :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Calonon,
Kesin beğenir. Kuru kafa, ejderha takıntısı oluyor bu dönemde çocukların. Bahsettiğim mağaza da bir koleksiyon var aklın durur. Giyim, çanta, kemer hepsi kurukafalı:)) Minik demek ne derece doğru artık Çağan'a bilemiyorum :D))

Magissa,
Doğal olarak sen yayınlamayacaksın o fotoğraflarını, varalım biz hayal edelim :) Doğal can yeleği hem o bi kere:) iyi bişi yani:D

* YeLiZ * dedi ki...

Ilk karede sag ustteki fotograf resmen KARIZMA ...Karizma kac yasinda bulasiyor bu cocuklara , o nasil bir poz vermektir oyle...ben cok sasiriyorum boyle pozlar gorunce

Biralttaki karede serilmis yatan hali varya minigin ....yikiliyooo.Keyif adami mi olacak ne

Cocuk ne guzel birsey ya..Keske 10 tane falan yapabilseydik ....

En son kare aaaah ah dedirtiyor , kis geliyor iste :(

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

1-ben bişe bu yaşta hastayım kurukafa desenine. şöyle 5 kg daha vereyim de hakkını vereyim o kafaların. alacam vallaha bi sweat. altına da çekecem conslarımı.
2- hakkaten yaw nasıl batmıyo çağan? doğal hava yastığı gibi olduundan diicem ama....
3-haşlanmış havuca uzanan tombul ellerini öper, üstüne de o büzük dudakları tatlı niyetine yer yutarım.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Yeliz,
Karizma diye yorumladığın o fotoyu, komiklik olsun diye çekmiştik aslında:D (gözlükler şaka dükkanından, camında kuru var)
Ama bu oğlum karizmatik değil anlamına gelmesin ha!!

Valla geçenlerde konuştuk, 40'a varmadan bi tane daha mı yapsak diye ciddi ciddi.. Harika bir şey evlat sahibi olmak..

olmadık işler peşinde dedi ki...

Hülya,
Çağan'ı babası tutuyor orada ama normalde kolları açıp yatıyor su üstünde.. Başından tutuyorum sadece, o bırakıyor kendini suya. Mutlu mutlu süzülüyor..