Sayfalar

16 Eylül 2009 Çarşamba

İllaki

11 yorum:

Calanon dedi ki...

Of gercekten neden, NEDEN???

Elbise isi su ara beni cok sinirlendiriyor. Zaten bedenime uygun herhangi bir sey bulabilmek bazen kabusa donusen bir arayis oluyor, bir de tam ha su elbise derken bakiyorsun ki sana uygun bedeni hic yapilmamis. Hamileyken en zorlandigim konu bu olmustu, benim olculerimde bir insanin hamile kalma ihtimali yokmus gibi.

öykününannesi dedi ki...

ben bir oip fanıyııııım ;)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

murphy yasası canım. uzar gider bu liste.
"kıçını yırt"a pek güldüm pek....

olmadık işler peşinde dedi ki...

Calanon anlamadım ben?!? :))
Blogdaki fotoğraflarında (kısmen)gördüğümüz kişi sen isen niye senin bedeninde (ki sanırım en fazla 36)elbise bulunmuyor? Ne güzel inceciksin:)
Yok eğer değilsen o kim?? :)p (hehe muhtarım ya ben)

olmadık işler peşinde dedi ki...

öykününannesi:)
teveccühünüz :D

Hülya,
"illaki eki" vericem haftaya:)

* YeLiZ * dedi ki...

Calanon senin bedeninde anne yok canim ondandir hehehe

Benim begendigim elbiselerin bedeni kalmaz cunku illaki indirim reyonlarinda tur atarim :)

cocuklu kadinsin , gezmede isin ne..Otur oturdugun yerde

Uf illaki er kareye yorum yapicam..kendime engel olanmiyorum

Valla bas bunlari kitap olarak , almazsam nooliiim

Calanon dedi ki...

Arkadaslar simariklik yapiyorum falan sanmayin ama kucuk beden bulmak buyuk beden kadar zor. Yeliz, hamile olmuyormus gercekten de benim beden galiba. :P Halbuki kucucuk yasta hamile kalan o kadar kiz var etrafta, onlar ne giyiyor acaba? Belki Turkiye'de bulmak daha kolaydir, bilemiyorum. Bir tek Topshop'ta bulabilmistim bedenime uygun bir seyler.

OIP'cim fotolardaki o kisi benim, muhtarcim. :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Yeliz,
Havaya sokma beni:)p iki kutu sadece:)

saricizmeli dedi ki...

ben de çok başarılı buluyorum çizimleri, aferim bana:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Calanon,
34-36 beden giysi denince Topshop ve Mango geliyor aklıma. Hemen yakınımda Mango outlet'i var alıp göndereyim sana burdan :)
Geçenlerde 9'ar liraya müthiş iki Osman Yousefzada elbise aldım oradan.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Sarıçizmeli,
başarılısını bilmem ama bulup, yorum yazman yeterli benim için:)
sevgiler