Sayfalar

9 Eylül 2009 Çarşamba

Kimseye faydası olmayan bir tespit

Hastanenin web sitesinde, arkadaşımın yeni dünyaya gelen bebeğinin fotoğrafını ararken gördüm Lütfü bebek’i. Allah uzun ömür versin, pek şeker birşey.
Durduk yerde lüzumsuz konulara sevk etti beni Lütfücük. Son yıllarda moda bu ya, bebek doğunca ona “bişey bebek” diyoruz. Şimdi Ece bebek, Arda bebek, Alp bebek oluyor da, adam babasının dedesinin adını verince olmuyor işte. Hayrullah bebek, Kamuran bebek, Saffet bebek bir tuhaf duruyor.
İnsanın bu isimdeki bir bebeğe Saffet Bey, Kamuran Hanım diyesi geliyor.
İlahi Lütfü bey.. Çok yaşayın, sağlıkla büyüyün inşallah..

8 yorum:

* YeLiZ * dedi ki...

Ilyas benim dedemin adiydi ..
Ilyas bebek:)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

çok fena gaf kokusu alıyorum :s
İlyas Bey o bi kere:)

BirBen dedi ki...

Ya biz de Asım'ı ilk duyduğumuzda dalga geçmiştik.Bizimki Asım Bey bile olmuyor.Asım Efendi diyoruz biz ona.

Dedelerin ismi falan da değil hee,eşimin ısrarıyla koyduk, yanına Alp'i zar zor sıkıştırdım.
Nasıl olsa okullarda,yazışmalarda ilk isim kısaltmaya girer diye:))

A.Alp Özdemir:))))

mak100 dedi ki...

En iyisi Hamdi koymak.. Hamdi Bey denince bir forsu olur.. :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

BirBen,
İlk duyduğumuzda demişsin ya, Asım adıyla mı geldi?
"Merhaba ben Asım, kısaca Alp diyebilirsiniz" keh keh!!
Ayrıca o karizmatik bakışlara anca "Asım" olurmuş:))

Mak100,
İyi ki hatırlattın:) Acun bebek! haha :D

Hersey Onlar Icin dedi ki...

hahaha
ama en komigi Turkiye'de aldigimiz tepkiler

-Ayyyy ne tatliiiiii,adi ne ?
*Ilyas
-honk?.....ehhe ehhee cok sekerrrrr..simdiki gencler boyle isimler koymuyorlar da
*Ben simdiki genclerden degilim zaten , yasim epey bi var

hohohoyttttt

Esra Solomon dedi ki...

hahaha, cok yerinde bir tespit olmus:)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Yeliz kılık değiştirmişsin :o
Hani davet?? :I
İlyas isminin İlyas Salman nedeni ile farklı bir algısı var ülkede:p Senin İlyas bu algıyı tersine döndürmeye yeter de artar bile:)

Esra,
Farkettim :D