Sayfalar

7 Eylül 2009 Pazartesi

PANDA


8 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

ehehehhehe:)
bazen normal yaptığın makyajdan çok daha güzel durabiliyor ama :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

:P hadi canım! :D

GüLCaN dedi ki...

sana bi makyaj temizleyici almak lazım demek ki.. :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

evet makyaj temizleyici, fön çekici, makyaj yapıcı biri lazım bana :P

Magissa dedi ki...

Benim dusta da bir yuz yikama jelim var, ayni bu nedenlerden :)

Bir de senin acilen cizim isine el atman lazim apla. Bayiliyorum bu kutu adamlarina !! :)) (Sabun kokusu efekti de ayni Umut Sarikaya ha, enfes)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Bravo Magissa!!! Bende aynen öyle yapıyorum. Duştaki bitince, panda oluyorum zaten..
Evet efektler Sarıkaya'dan.. Dikkat edersen dergideki diğer çizerlerde de moda oldu bu. Süper adam!!

serenity dedi ki...

ahaah bayıldım buna bayıldım. ben de oyleyim malesef banyo sonrası panda gibi.
sevgiler
görkem

olmadık işler peşinde dedi ki...

hehe:) çok yagın bir durummuş. buraya çizince ortaya çıktı