Sayfalar

20 Eylül 2009 Pazar

sesimi duyan var mıııığğğ??

Cuma akşamından beri blogger hesabıma ve bloglara giremiyorum. Gündüz işten girebiliyordum halbuse.
Cepten de girebiliyorum, ancak laptoptan ı-ıhh!!
Dün akşam vtunnel'dan girdim acak login olamadığım için yorum bırakamadım.

Ekşi Sözlük'ten bulduğum şu bilginin yardımıyla şimdi hesabıma ulaştım ancak yine bloglar açılmıyor.
"bilgisayarınızda c:\windows\system32\drivers\etc konumunda bulunan hosts klasörünü notepad ile açıp altalta olacak şekilde 74.125.95.191 blogger.com , 74.125.95.191 www.blogger.com satırlarını ekleyin. daha sonra da tarayıcınızın tüm çerezlerini silin. tarayıcınızı kapayıp yeniden açın. bende işe yaradı, ulaşamadığım yer yok şu an için.
ekleme: bir de dns sunucularını şu şekilde ayarlamakta fayda var:
yeğlenen dns 208.67.222.222 - diğer dns 208.67.220.220"

Zihniyetli gibi, gıcık gibi, yasakçı gibi insanlar yine yasaklamışlar blogırı a dostlar.
Du bakalım ne kadar sürecek?

4 yorum:

Magissa dedi ki...

Aama ben görebiliyorum ve dns ayarı ile oynamasını da bilmem (oynamadım yani, beceremediğimden)

fazi dedi ki...

benim de yazılarımı güncellemiyor:( ama yazmaya devam tabi:) blogerda bi sorunlar var ama bakalım

* YeLiZ * dedi ki...

http://icmdkiyolculuk.blogspot.com/2009/09/turk-telekomun-blogger-sansuru.html

bu ne sacmalik yahu

yakinda internet yasaklanir Turkiyede

olmadık işler peşinde dedi ki...

Valla işten çatır çatır okuyup yazabiliyorum. Ben de anlamadım nasıl olduğunu???

Buna da şükür:I