Sayfalar

7 Eylül 2009 Pazartesi

Sonbahara inat

Hafta sonu sefil bir biçimde uyudum. Evet, "kendime rağmen" sersefil uyudum. Çağan'ın her gündüz uykusunda ben de attım kendimi yatağa. Öyle ki, her iki gündeki gündüz uykularım, toplamda 5 saati (!) bulmuş.

Bir akşam çayı, bir sabah kahvesi ve bir de iftar daveti misafirim olmasını da tınmadım üstelik. "Sen durmazsan, biz durdururuz arkadaş" dedi bünyem. Son bir yılın acısı çıktı belki de, bilemiyorum...

Bu sabah yenilenmiş ve dingin bir insan olarak çıktım yataktan.

Alacalı ve basık bir hava var şu anda dışarıda. Odamın penceresi açık. Ofiste yalnızım. Pendik sahilinden iyot ve deniz kokusu geliyor burnuma. Kırmızı ojemin ucu sıyrılmış bir kaç tırnakta, onları rötuşladım şimdi.

Müzik dinliyorum bir yandan. Güzel bir compilation çalıyor. "Bedroom Escapades Vol5" 
"Sin Polomo-Cubos" ritmiyle canlandırdı beni. Biraz daha sesini açtım müziğin. (subwoofer'lı güzel bir ses sistemim var burada da)

Hadi bakalım, güzel bir başlangıç yaptım haftaya....

3 yorum:

serrose dedi ki...

guzel bir hafta diliyorum sana :)

nalan dedi ki...

izninle ofisini kıskanıp kaçıyorum :(

olmadık işler peşinde dedi ki...

Serrose,
teşekkürler! iyi haftalar herkese:)

Nalan,
Görsen daha fena kıskanırsın ;) Heheh:)