Sayfalar

16 Eylül 2009 Çarşamba

Tarifeli ayar


Duydum ki yarından tezi yok taksilerde gece tarifesi kalkıyormuş. Nihayet!

Sevinmem gece yarıları fellik fellik gezmemden değil elbette. (Elbette mi? elbette mi! malesef olacaktı o) Durduk yere iki katı para ödemeyi mantıksız bulmamdan . Asıl adamın para vermesi lazım bana gece biniyorum, ordan oraya beş dakikada gidebiliyoruz diye.

İstanbul gibi gündüz trafik deliliği yaşanan bir memlekette, bırak geceleri çifte tarife yapmayı, tam tersine, mesela 21:00'den sonra indirim yapsanıza ey taksiciler.

Bir kısım insanımız, gündüz o trafik kaosunda, dur kalk-dur kalk gideceğine gezmesine, ziyaretine, biner taksisine akşam gider trafiksiz trafiksiz. Süren de rahat binen de.

Ha şöyle..
İnin binin, ekonomiye can verin..

5 yorum:

nalan dedi ki...

taksicilerin de derdi başka.
hem zammı az buluyorlar ( ki zart zurt akaryakıta gelen zamları düşünürsek haklılar ) hem de korsan taksilerden yana şikayetçiler. sosyal güvenlik hakları da yok, o da ayrı dert.
kime dokunsan bir "ah" çıkıyor yani :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Tıkırında olan ne var ki zaten?? Yasal, sosyal bir ton düzenleme lazım, ama kim yapacak?
Ben işe tüketici ve pazarlama şapkasıyla bakmaya çalışmıştım sadece:))

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

(Elbette mi? elbette mi! malesef olacaktı o)
puhahahaha..
imza: asosyal başka bir anne

öykününannesi dedi ki...

oip'cim bir süredir izliyorum seni, tatlı çocuklarını, karikatürlerini...
yorum yazmak tuhaf bi şekilde taxi haberine denk geldi :) yoksa yeni çanta karikatürüne de yazabilirdim "katılıyorum" diye ;)
neyse,
taksilerde gece tarifesi kalktı, gündüz tarifesi zamlandı cicim. bunu da ekliyim dedim :))
sevgiler.tuğçe...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Hülya,
3 yaşına kadar böyle bilesin:)

öykününannesi,
merhaba:)
algıda seçicilik bu işte. bende dinledim haberi ve hiç kayda almadım gündüz zamlarını. benim işim geceyleymiş?!?? [niye desen cevabım yok]
kanepeden yatağa taksiyle gidiyorum:)
sevgiler