Sayfalar

13 Ekim 2009 Salı

10 lira


Bu küçücük katlanmış 10 lira, hayatım boyunca unutmayacağım bir anın belgesi. Aynen "Masumiyet Müzesi"ndeki gibi alıp sakladım onu. Üzerine tarih atıp, küçük bir açıklama notu yazıp kaldırdım benzer hatıraların yanına.

Dün gece, miniğin doğum günü sabahında balonlara uyanması için süsleme yaparken, uykusu kaçan (!) Bora da katıldı bize. Babasıyla Çağan'a alınacak hediyeyi kararlaştırırken Boracım ortadan kayboldu. Avucunun içinde sımsıkı tuttuğu bu 10 lira ile döndü odasından. Utana sıkıla babasının eline tutuşturdu. "Çok param yok, ama hediyenin 10 lirasını ben vermek istiyorum" dedi, o bayıldığım sevecen, sıcak ifadesiyle.

Babanın gözleri doldu, annenin damlaları taştı...
Sıkı sıkı sarılıp öptüm oğulumu...
Nasıl düşündün, nasıl utana sıkıla, saklaya saklaya getirdin o parayı Boracım? Bir tanesin sen....

* * *
Miniğim balonlara, süslemelere şaşırdı ve çok sevindi.
Oyuncağına da...

İlk yaşın kutlu olsun miniğim.
İyi ki doğdun canım benim, iyi ki doğdun sen de....

19 yorum:

öykününannesi dedi ki...

nice nice nicelerine....

bi kardeş lazım öyküye oooof of....

saricizmeli dedi ki...

mutlu yaşlar.
minikin iyi ki abisi var, abinin de iyi ki kardeşi. ve ikisinin de böyle yaratıcı annesi.
bu arada bizim ufakık o toplara deli oluyor:)

Girno dedi ki...

kıyamam ben Bora'ya, abi olmuşta hediyenin 10 lirasını mı veriyor? Çok şanslısınız böyle bir oğlunuz olduğu için, o da annesi olduğu için pek tabi, zaten bunlar hep yansıma değilmidirki?

Çağan kuzusunu da öperim ve doğumgününü kutlarım, mutlu mutlu yıllar dilerim...

BirBen dedi ki...

Nice yıllara..

* YeLiZ * dedi ki...

Nice senelere Bora
Annesi Bora sana ilerde nasil bir adam olacagini gostermis , ne mutlu sana :)

senem dedi ki...

ne mutlu size... anne, baba, abi, kardeş, çoluk çocuk nice nice yaşlara hep beraber... çok güzel bir ailesiniz (nazar değmesin).

Magissa dedi ki...

Nice nice senelere Cagan! :)
Kuzu abin gibi sen de her eve lazim biz cocuk olursun eminim...

ipex dedi ki...

Ben hep kardeşimden nefret ettim, cocugum bu duyguyu yaşamasın diye tek cocuk yapmaya karar verdim ama Bora bana resmen bir tokat patlattı! bu konuyu yeniden düşünmeliyim sanırım :(( Böyle bir çocuk yetiştirdiğiniz için sizi, böyle güzel bir insan olduğu için Bora'yı tebrik ederim. Miniğe de abisiyle upuzun güzel seneler dileyelim :))

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

ne tatlisin bora sen yaaa.. ne guzel bi abisin. cagan cok sansli bi ufaklik. yeri gelmisken iyi ki dogurmussun cagani :) mutlu yillara. daha 2, 3,4... yaslarinda hep birlikte olmak dilegiyle

olmadık işler peşinde dedi ki...

Tuğçe,
teşekkürler:) lazım tabi.. ben çok geç anladım kardeş lazım geldiğini...

Sarıçizmeli,
çok sağol:) toplarla biz de oynuyoruz desem :I

Girno,
Sağol... Benzer bir hikaye sizin evde de başladı ne güzel. Ada kızım ablalık yapmaya başladı bile kardeşine:))

BirBen,
Çok sağol:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Yeliz,
Teşekkürler. Bora böyle bir adam işte... Duygusal balığım o benim:)

Senem,
Teşekkür ederim. Güzel dileklerin ve tatlı yorumun için:)

İnşallah Magissa, İnşallah!!
Darısı başına;)

Sağol Hülya, iyi etmişim doğurmakla bu tombik döneri valla:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

İpex,
niye öyle demicem, vardır illa bir sebebi. yazarsın belki bir gün, ha??
bizim hikayemiz, böyle bir kararı tersine çevirebilirse, nasıl sevinirim bilemezsin:))
güzel dileklerin için çok teşekkürler...

Berceste dedi ki...

Saglikla, mutlulukla, ailesiyle nice senelere kucumene ve ne sansli ki onu seven dusunceli bir agabeyi var :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Berceste,
Çok teşekkürler:))
Sevgiler

Ashley dedi ki...

Var mı Kardeş gibisi yaaaaa ?

Aklımdakiler... dedi ki...

Ne mutlu size ki Bora gibi bir evlat yetiştirebilmişsiniz, ufaklık pek şanslı.. darısı başımıza..

olmadık işler peşinde dedi ki...

ASHLEY,
Doğru dedin. Kardeş ne güzel şey, ne güzel şey kardeş:D

AKLIMDAKİLER,
Teşekkürler:) Bora'yla gurur duyuyorum gerçekten. Darısı başımıza inşallah.. Darısı arkadan gelenlere:)

Evren dedi ki...

Allam, ne güzel çocuklar bunlar, ne de güzel yetiştirmişsiniz, tebrikler! Valla benim de gözlerim doldu okurken, çok tatlı. Birlikte nice yıllara :-)

olmadık işler peşinde dedi ki...

EVREN,
Darısı başınıza:) Bir anda büyüyüveriyorlar gözümüzün önünde. İnşallah hep böyle temiz, pırıl pırıl çocuklar olurlar hepsi..