Sayfalar

16 Ekim 2009 Cuma

ezik


7 yorum:

kara kitap dedi ki...

benim oğluş da çok yaratıcı.kedisine boncuk ismini vermiş :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

onun yaşlarında ben de "sarman"la başlamıştım. istikbal fena sizin oğlanda:)

ipex dedi ki...

biz 3 kız kedimize bi isim bulamamıştık! "kediii, gel kızım" diye çağırıyoduk hayvancaazı! o da hiç iplemiyodu bizi :) hatta bizden tiksindiğini düşünüyorum :) içinden "idiotlar" diye geçirdiğine eminim, o kadar yani!

Magissa dedi ki...

@ipex, niye ya, bence kedi süper bi isim. benim kulağıma çok güzel geliyor veya... hatta ağzım sulanıyor ama o benim manyaklığım, ayrı!

* YeLiZ * dedi ki...

bende arabama goncagul adini koydum gecen hafta
sevgili escegizim kivarniyor gancagul demek icin , kadarkomik telafuz edior ki dogru isim bulmusum dedim

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ,
rosebud desin bari o. yazık adamceyize:)

julyasia dedi ki...

bizim kedinin adı da kediydi. nasılsa bahçeden gider diye isim koymadık onun da gitmeyesi tuttu. 10 yıl boyunca kedi diye seslendik garibime.