Sayfalar

2 Ekim 2009 Cuma

Hobimle mutluyum ben!


12 yorum:

Ozgur dedi ki...

Ama ama biz bayılıyoruz bunlara ailecek. Birbirimize iletiyoruz. Çok eğleniyoruz, bilekleri çok acı.
Sevgiler...

saricizmeli dedi ki...

hobinle biz de mutluyuz:))
heyecanla bekliyoruz yenilerini.

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

bende bende...

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

abim de grafiker. çocukken de her boş bulduğu yere "çizerdi". ve tüm hayatım onu kıskanarak geçti:) bence muhteşem bir hobi ve yetenek. düşünsene ne eğitimle ne parayla edinemeyeceğin bir özellik. bir de bu küçük kare kadın öyküleri, her post girişinde başlığa bir umut tıklamamı sağlıyor. belirteyim dedim :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Ağlıycam şimdi :I Çok teşekkürler güzel yorumlarınıza:)

enne dedi ki...

Bayıldımmmm. Başka nasıl anlatırım bilemedim ama ne güzel çizimler ve konular bunlar böyle. Hani utanmasam, aa benim hayatım diyeceğim:)

BirBen dedi ki...

Çizimlere ben de bayılıyorum ama o yazdıkların olmasa hiç bir anlamları olmazdı:)Kalemin çizmeye de yazmaya da yatkın.
O servisleri ben de fileden geçiremezdim,zaten hoca da takıma almamıştı bu yüzden:((

Aklımdakiler... dedi ki...

Senin sadece çizebiliyorum ben dediğin konuda, alican bile çizemeyen biri var karşında.. Ama kardeşim yağlıboya tablolar yapan bir seramik mezunu, tezata bak:-))) Dua ediyorum oğlum bana çekmesin diye:-)))

* YeLiZ * dedi ki...

COK YIRTIN'a bayildim.
YTani oyle bir ifade vermissin ki azcik daha ikinsa...bakarken yasiyor insan :))))

Calanon dedi ki...

Daha ne?

öykününannesi dedi ki...

:)))) denemişsin ve enn güzelini bulmuşsun.
ben bayılıyorum biliyosun :)
bi ara bizim çekirdek aileyi çizsen ne mutlu olurum ben ;)

olmadık işler peşinde dedi ki...

enne,
Günlük hayattan, basit anektotlar işte.. Az çok hepimizden bir şeyler var galiba:)

BirBen,
Bu aralar çizmek daha kolay geliyor sanki:)

Aklımdakiler,
Sanırım genetik bir durum bu. Bizde de Bora bana çekmiş. Sanatsal yeteneği, sportif yeteneğinden kat kat fazla.

Yeliz,
Harbiden yırtındım ama, ayak tabanlarım cas cas yanmıştı koşucam diye:)

Calanon,
Doğru aslında:I

Öykü'nün Annesi,
Çizerim tabi ki:) Ama önce biraz incelemem lazım;)