Sayfalar

22 Ekim 2009 Perşembe

Hülyayla Tunası


17 yorum:

seyhan dedi ki...

çok komik olmuş sa süper..

kara kitap dedi ki...

bize de bekleriz. :)

Magissa dedi ki...

Yaa nooluyo ben anlamadım?

olmadık işler peşinde dedi ki...

Karikatürü mü?

saricizmeli dedi ki...

tunanın bakışları muhteşem yansımış. fevkaladenin fevki:))
bu arada ben seni mimledim oip:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

SARIÇİZMELİ,
Hakkaten benzemiş Tunişin bakışları :)
Gördüm mimi.. yazmaya çalışacağım :s

* YeLiZ * dedi ki...

OIP
*aksam aksam cok guldurdun gene beni
*seviyorum seni

*sen ressamsan bende ozanim
*cizdiklerini kafama kazirim
*yorgunluktan yapilan bu geyikten dolayi
*muhtemelen yarin okur , utanc duyarim

Calanon dedi ki...

Super!

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ,
Hahahah sen de beni çok güldürdün çılgın! Üşenmemiş şiyir yazmış bi de:D

CALANON,
teşekkürler:)

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

Puhahahaaa koptuuum!!!!

olmadık işler peşinde dedi ki...

Çok tikkatli olun bundan sonra.
Çizerim ha!!:)p

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

keşke beni daha zayıf çizseydin :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Kadınlık böyle birşey işte:)
kutu kafalı çizme dememişsin de zayıf çiz demişsin:))
Bir dahakine söz zayıf çiziciim:)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

yok ay, ondan değil.
benim blogda moda şimdi. hamile sanıyorlar da...

öykününannesi dedi ki...

delisin :))))))))

olmadık işler peşinde dedi ki...

:) iyi ce geyiğe sardık, hadi hayırlısı :)p

hayal dedi ki...

hahaha hahah ha
akşam akşam güldüm :))))