Sayfalar

30 Ekim 2009 Cuma

İyiyiz, iyi...


6 yorum:

ipex dedi ki...

şu blogger'a da facebook'taki gibi "like" tuşu koysalar ne iyi olacak :) hatta tercihen "likes very much" :)

kara kitap dedi ki...

oip'in hayranı ol. :)))

Calanon dedi ki...

Ha iste bende de var o anne modelinden, ki muhtemelen hepsi degilse de cogu oyle. Bir de bizimki aradaki 10 saat farki unutup bazen niye aramadin diye kizabiliyor.

Op, saril bolca gordukce, zira ben yapamiyorum bu kadar uzaktan.

olmadık işler peşinde dedi ki...

İPEX & KARA KİTAP,
valla benim de elim arıyor "like"ı, blogardaki bazı yazı ve fotoğrafları görünce.
sağolun valla:))

CALANON,
Hele siz çok çok uzaklardasınız, annen kim bilir nasıl merak ediyordur... o "niye aramadın" kızması bizde de var:)

Girno dedi ki...

iyisiniz iyi,
anlatımda iyi,
annelikte iyi,
çizimde ipiyi,
e sağlıkta da iyiyseniz daha ne olsun,
bence anne blogdan takip etsin, hep haberi olur di mi dimi :o)

like tuşundan ben de isterem, pankart mı açsak :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

GİRNO,
çok merci:) anne bilemiyor böyle işleri. mesaj atıyoruz kendisine fotoğrafları, videoları..

like tuşuna gelince. Aslında blogger da var öyle biş hizmet ama nedense benim blogda açılmadı :(