Sayfalar

15 Ekim 2009 Perşembe

meraklı


7 yorum:

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Süper taktik, süper çizim.
Uzun zamandır yazılarınız okuyorum, çizimlerinize bayılıyorum.
Selamlar

nalan dedi ki...

oh!
kapak olur inşallah :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Kağıttan Gemiler,
Teşekkürler, selamlar:)

Nalan,
Oluyor merak etme:)
Gıcık oluyor ama n'apsın bir hastalık gibi ruhunu sarmış meraklılık, hiç vazgeçmiyor:)

BirBen dedi ki...

of sinir olurum öylelerine,geçen iş görüşmesine gittim dedim ya,eski şirketimdeki, meraklı asistanı yüzünden müdürümden randevu almadan gittim,çat kapı uğramış gibi yapıp arada "ben de yeniden iş arıyorum" ağzı yaptım.zaten anladı odadan çıkınca 5 dakikada tüm departman öğrenmişti:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

al işte! beni ilgilendirmeyen birşeyi ne merak ederim ne de sorup soruştururum. ne geçti şimdi eline o insanın. bık bık anlattı da ne oldu... anlayamıyorum hiç bu tipleri... sahi n'oldu var mı bir gelişme?

BirBen dedi ki...

2010'a kadar yapılandırma çalışmaları varmışmış...2009 un 31 Aralığına kadar beklerler çağırmak için, ben de paldır küldür tasımı tarağımı toplar İst.e taşınırım,bakıcı ararım.Kimseden haber çıkmaz o vake kadar.

Önceden yerleşmeyi planlıyorum İst.e, iş elbet olur orası olmasa başkası olur yeterki ben çabalayayım değil mi:)

Bu arada belirsizlikler beni öldürür ya,ölmez de kalırsam yani...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Hayırlısı inşallah. İst'a taşınırsan iş bulman daha kolaylaşır sanırım. Gelicem, taşınıcam falan diyince hoşlanmaz bunlar..
Sürünceme zor bişi, ben de çok gerilirim, mutsuz olurum...