Sayfalar

11 Ekim 2009 Pazar

olur bazen böyle


Günler uzaktan bakıldığında hep birbirine benziyor, ama öyle değil.
Büyük, çok büyük bir devinim var aslında şu sıralar hayatımızda.
Baş döndürücü bir hızla büyüyorsunuz siz mesela..
Teğet geçti sanılan kriz "ha geldim, ha gelicem" diyerek kapılarımızı zorluyor.
Yenilikler yaşıyoruz bir taraftan, ilkler, umutlar, meraklı beklentiler, inşallahlar...
Yorgunluklar, oflar, puflar, isyanlar, zıvanadan çıkmalar...
İnatlaşmalar, direnişler, teslim olmalar.

Esip gürleyip gidip yattım ya bugün...
Size kızdığımdan falan değil, yorgunluk ve uykusuzluktan...
Anneler çalışkan ve çok verici olurlar ya. Ama bazen çok çok yorulur ve tükenirler.
Sıfırlamak için kendilerini kaçar saklanırlar bir köşeye.

Hepinizi çok seviyorum yoksa...

6 yorum:

Gaye dedi ki...

Yaa daha önce neden karşılaşmadık.. Ne güzel blogunuz, çok keyif aldım gezinirken. Bundan sonra sıkı takipcinizim. Sevgiler

olmadık işler peşinde dedi ki...

Gaye,
Teşekkürler, hoşgeldin :)
Sevgiler

nalan dedi ki...

olur bazen dediğin gibi. anneler de resetler kendini :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

ee tabi, anne de insan :I

Burcu dedi ki...

arada bana da olur bazen :))))

OiP dedi ki...

kaçacak yer olmadığında çok kötü işte :((