Sayfalar

7 Ekim 2009 Çarşamba

Şimdi reklamlar

Bir reklam
Televizyonlarda sıkça “sıralı otogaz sistemi” reklamı görüyorum ve eve bunlardan almak istiyorum. Ne alaka demeyin hemen. İki yıldır dizilere sponsor oluyor, durmadan reklam yapıyor adamlar. Ben de bir tüketiciyim ve doğal olarak etkisinde kaldım bunların. Nedir ne değildir, niye ısrarla televizyonlarda çıkıyorlar bilmiyorum. Ama alma, tüketme isteği ile yanıp tutuşuyorum bu sistemden. Arabam şirket arabası olduğundan takamıyorum madem, alayım dursun kenarda.

Bir reklam daha: Pınar Küfteleeerrr!!!















Sıralı otogaz sistemlerine duyduğum bu yoğun arzunun aksine, beni direkt olarak hedef alan bir reklam var ki, ondan köşe bucak kaçmak istiyorum blog halkı. Çalışan annenin baş yardımcısı Pınar Köfte reklamı bu. Reklamda car car sesiyle bir türkü tutturup, beni bu köfteyi almaya ikna etmeye çalışan o kadını bulup, olanca kuvvetimle kırbaçlamak istiyorum. O ses, o jingle, o antipatik anne modeli nedir, kimin aklına gelmiştir bilemiyorum. Çantasında tava taşıyan, çocuğunun önüne tabakları atmaktan öteye bir annelik sergilemeyen bu kadına, bir çift lafım olacak: Şarkıyı türküyü bırakıp, önlüğünü takıp, sevgiyle yemek yapsan, çocuklarını okşasan, başına bunlar gelmeyecek, inanıcam ben sana, alıcam o köftelerden biliyorsun.
http://www.pinar.com.tr/assets/download/_new_pi_assetname3_200952810292264432.wmv

4 yorum:

BirBen dedi ki...

Şu pınar reklamı ilk çıktığında oturup ağlayasım gelmişti.Ne alaka diyeceksin.Hani "annemin köftesi gibi aynı" diyor ya,o çocuklarda melül melül bakıyor.
İşte o çocuklar asla "annemin köftesi gibi aynı" diyemeyecekler.Buzluk köftesinden başka köfte bilmeyecekler:(((
Sevgiyle pişmiş yemekleri olmayacak hiç,eve geldiklerinde ev kek poğaça kokmayacak,anneleri onları karşılamayacak falan filan...
Oip,iş görüşmesine gittim acayip duygusalım,oğlumu bırakma fikri yeterince zor zaten,sen de tam buldun reklamını heee:)))))

olmadık işler peşinde dedi ki...

N'oluyo bakim burda??!!
Gereksiz duygusallık yapmayalım bence. Eve gelince karşılama falan yok evet ama bizim ev mis gibi kek falan kokar. Ne yapar eder akşamları, h. sonu falan yaparım ben kuzuma sevdiği şeyleri. Buzluğa attıkların senin elinden çıktığı sürece, kimse bir şey farketmeden büyür giderler öylece.

Hayat böyle BirBen. Çok uzaklaşmadan dönmek lazım iş hayatına. Yarın çok geç olabilir. Koca işe, çocuk okula gittiğinde bir de bakmışsın kalakalmışsın evde bir başına.

Hayırlısı diyelim, güzel haberlerini bekliyoruz blog alemi olarak:))

* YeLiZ * dedi ki...

allahhhh sesin batmasin emi kadin
Sendeolmasan Tr deki reklamlardan haberim olmayacak
Bu ne ya
bence bilerek itici yapiyorlar konusulsun ve akilda kalsin diye
ben daha ebdei unutmam bu pinar kofffteleri

olmadık işler peşinde dedi ki...

Sen ne diyosun! Gece kabuslardan "pınar köfteeeğleerrr!!é diye fırlıyorum ben :p