Sayfalar

26 Ekim 2009 Pazartesi

sonunda...

Yıllardır çizerim. Ortaokuldan falan bu yana sanırım hep karikatür çizmek isterim. Hatta o yıllarda mizah dergilerine gönderdiğim çizimlerim de olmuştu. Yayınlanmadı ya neyse...

İşte şimdi burada, bir şekilde çizip yayınlıyorum. Şu basit dörtgen tipi bekleştiği köşeden çıkarıp koydum buraya. Bu yıllardır yapmak, başarmak istediğim şeyin aslında ne kadar da kolay ve erişilir olduğunun bir ispatı.
Blogumu izleyenlerin yüreklendirmesi (gazı) de bu işin “olmasına” katkı sağladı bir güzel. Teşekkür ederim onlara..
Bu iş büyük bir keyif veriyor bana.
Mutlu olmak için bir sebep daha işte..

13 yorum:

Seyhan dedi ki...

ben çok seviyorum bu dikdörtgenleri:)

Kedili Cadı dedi ki...

Ben de bayılıyorum - yayınlansa da yayınlanmasa da süperler bence.

Dediğin gibi, özgün bi' kere...

olmadık işler peşinde dedi ki...

SEYHAN,
Teşekkürler:)

KEDİLİ,
Kılık mı değiştirdin ki? :))
sağol :)

Kedili Cadı dedi ki...

He yenge ;)

olmadık işler peşinde dedi ki...

çok iyi gizlenmişsin tanıyamadımdı:p

Ozgur dedi ki...

bitiyorum yüz ifadelerine... seni öyle dikdörtgen biri sanıyorum ben...

olmadık işler peşinde dedi ki...

bende senin yorumlara bitiyorum Özgür kız:)

HUYSUZ dedi ki...

kesinlikle kendine özgü, original ve sade. çok seviyor ve diyorum ki 'less is more' değil midir zaten?

olmadık işler peşinde dedi ki...

HUYSUZ,
teşekkür ediyoruz OİP'ler olarak:))

elfeyp dedi ki...

Çok şeker bu minik dörtgencikler :)
Ben de merakla bakıyorum hep..

olmadık işler peşinde dedi ki...

ELFEYP,
teşekkürler. bekleriz her zaman:)

Tibet'in annesi dedi ki...

ben de isterdim bazı düşüncelerimi böyle çizerek anlatmayı. o yüzden bayılıyorum bu çizimlerine. takipteyim...

olmadık işler peşinde dedi ki...

gerçekten de çizerek anlatmak yazmaktan daha kolay çoğu zaman :)