Sayfalar

15 Kasım 2009 Pazar

Aklımdakiler

  • OİP'lerimle Blogcu Anne'ye misafir olduk. "Domuz gribine yakalanan kedi" hikayesine bir şeyler karalamamı istedi sağolsun, ben de keyifle yaptım. Ünlü olduk anlayacağınız...

  • Rüya gibi bir Pazar günüydü. Yok öyle gezmeli, tozmalı, sürprizli falan değil "uyumalı" bir Pazar'dı bizimki. Bora ve daha inanılmazı Çağan, saat 09:45'e kadar uyudu. Sabah saate bakınca mutluluktan ağlamak istedim, o derece!

  • Bu bebekleri Bora'ya yaptım. Hasta olduğu için günlerdir evden çıkmıyordu. Biraz eğlence ve morale ihtiyacı vardı. İşe yaradı... Çağan bunları görünce ağladı, tutturdu. Kıyamadım verdim bir tane, anında yuttu. Zaten öyle bir biliyor ki ağzının tadını, hayret ediyorum.

6 yorum:

k.i.s.d. dedi ki...

Elinize sağlık, bebekler süper gözüküyor. iyi ki blogcuanneye misafir oldunuz, meşhur olmak bir yana sizi bulduk, eğleniyoruz.

9:45 hakikaten rüya olsa gerek:)

kara kitap dedi ki...

benim oğluş da pazar günü 11'e kadar uyudu.hasta da :((

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

tuna da daha evvel hiç görmediği bir ambalajdan çıkarıp yediğim çikolataya atlamıştı bir kere. hayır kokusundan mı anladın nerden anladın. yoksaaa
annem gizli gizli çikolata mı verdi lan? bak şimd içime kurt düştü

mak100 dedi ki...

Geçmiş olsun.. Bizde de Baran hastaydı.. 5 gün uğraştık ama mikrobun da canına okuduk.. Portakal suyunda boğduk düşmanları..

Blogcu Anne dedi ki...

Vallahi ben OİP'leri ağırlamaktan pek bir keyif aldım. Her zaman bekleriz :)

Bu arada 9:45'i ben de görsem ben de ağlardım. Bu sabah 7 buçukta Deniz hala uyuyordu da "Hayırdır?" diye koşarak gittim yanına... Herkese lazım bir günlük de olsa böyle uykular. Devamının gelmesi dileğiyle...

olmadık işler peşinde dedi ki...

k.i.s.d.
:) teşekkürler. eğlenelim bakalım:D

KARA KİTAP,
:( geçmiş olsun. biz atlattık, acil şifalar size de....

HÜLYA,
Çikolata işinde bir iş var?!? aman dikkat, öyle kolay öğreniyorlar ki..

MAK100,
Çok geçmiş olsun size de. Portakal, ıhlamur, limon öğğh geldi bize de:)
(Bizim de 5 gün sürdü bu arada)

BLOGCU ANNE,
Zevkle:)
Çağan bu sabah da geç kalktı!??!!
Ama heyhat anne işe gitmek üzre erkenden kalkmak zorundaydı malesef....