Sayfalar

12 Kasım 2009 Perşembe

Bora kaçar

Bu posteri Kadıköy'den aldı.
Formula arabaları, Simpsonlar'ın posterleri arasından bunu seçti.
Dizide görüp beğenmişti bir benzerini.
Buldu sonunda.
Kendisi astı başucuna...

Paris'e gitmek istiyor!
Disneyland'a. O nedenle sanırım pek bayılıyor bu postere.
Bir de babası Behlül'ün duvarındaki fotoğraf için söylemişti bir kaç kez, "çok güzelmiş" diye. Belki de ondan...

Şu anda karşımdaki kanepede yatıyor. Ateşlendi, grip olmuş..
Uyurken ne tatlı oluyor bir bilse. Yanakları hafif pembeleşmiş. Misler gibi...

Paris'e gitmek için sözümüz söz...
Ne zaman bilmiyorum ama.
Bi zaman, söz gideceğiz birlikte...

9 yorum:

kara kitap dedi ki...

geçmiş olsun.bu aralar tüm çocuklar hasta.ne yapsak ne etsek engelleyemiyoruz.o postere ben de bayılıyorum.geçen gün ikea'da gördüm.en kısa zamanda ben de alacağım.bora bey'le zevklerimiz benziyor.hayalimiz de :) ben de paris'i görmek istiyorum.

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Büyümüş artık demek ki.
Geçmiş olsun. Hemencecik geçsin de Paris' e gidin.

paulutas dedi ki...

Merhaba, Radikal yazarı Ayça Şen'i okurmusun bilmiyorum ama oğlu Memoyla maceraları izlenmeye değer. Bu yaz başı gitmişler Disneylande nolur gitmeden bir oku. Arşivinden ulaşırsın sanırım. Hala aynı fikirde olup olmayacağından emin değilim:)

Kedili Cadı dedi ki...

Ah allahim. Takmi$ gozlugunu, oturmu$ masa basinda e$iniyor. Sevmeyeyim, begenmeyeyim de ne.

(Gecmis olsun dileklerimi iletiniz o kucuk jantiye)

öykününannesi dedi ki...

duygu yaptım, neden bilmem...
geçmiş olsun. paris ise tiz zamanda inşallah ;)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

geçmiş olsun
bora'ya bakıyorum da..
böyle tatlı mı oluyolar 7-8 sene sonra? büyüyolar diye üzülmemek lazım belki de..
küçük ton balığımın kendi zevkleri olduğunu görmek için sabırsızlanıyorum resmen..

ipex dedi ki...

biz 2 hafta sonra gidiyoruz, hadi siz de gelinn :) christmas teması başlıyor hem, ışıl ışıl, masal gibi olacakmış...

nalan dedi ki...

beste'den en güzel çikolata nerde şeyttirilir sormayı öğrenmeyi sakın atlama :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

KARA KİTAP;
ben de gördüm İkea'da ama çok pahalı geldi. 285 TL falandı yanlış hatırlamıyorsam. %50 indirimde düşerse fiyatı almak istiyorum:)

KAĞITTAN GEMİLER,
Büyüyorlar hemencecik. Teşekkürler:)

PAULUTAS,
Merhaba. Okumuyorum ama akşam bulup okuyacağım mutlaka. Merak ettim bak.

KEDİLİ CADI,
Ne güzel demişsin:) Eşiniyor hakikaten. İleteceğim:)

TUĞÇE,
Benim de en dayanamadığım şeydir hasta, halsiz çocuklar. İyileşecek inşallah:) Paris bekle biziiii!!

HÜLYA,
Her yaşı ayrı güzel bunların. 8 yaştan sonra o bebeksi ifade yerini ergensi bir ifadeye bırakmaya başlıyor. Tam olarak süt dişlerinin değişmesiyle oluyor diyebilirim. Darısı başına cnm.

İPEX,
Hayatta kıskanma huyum yoktur. Ama sen bu kuralı bozdurdun bana. Bu ne hız böyle. Bayılıyorum gezmenize, tozmanıza, temponuza. Daha geçen gün konuşurken demişti Bora "gidersek noel'de gidelim, her yer ışıl ışıl süslenmiş, harika olur" diye. Bizim için de gezin olur mu? Bol bol fotoğraf bekliyorum senden:)

NALAN,
Çikolata istedi canım şimdi...