Sayfalar

23 Kasım 2009 Pazartesi

Gece nerem açık kaldıysa artık?

Gösterdiğiniz ilgiye çok teşekkür ediyorum a dostlar. Gördüğünüz gibi OİP’in ünü blogları aştı, kareli defterlerden çıkıp sokaklara taştı. Sokakta yürüyemez oldum. Nasıl mı?

Hafta sonu İstiklal’e alışverişe gitmiştim. Ara sokakta bir kıstırdılar ki beni, sormayın. Röportajlar, imza istemeler, bin bir maymunluk(!). İllallah dedirttiler. “Böyle yaparsanız daha da gelmem buralara bilesiniz” dedim. Dağıldılar.

Sonra Washington Post kedili karikatürümü yayınlamak istedi. “Abartmayın artık” diyip vermedim çocuklara. Biraz gönül koydular tabi. Obama’yı falan sokmaya çalıştılarsa da araya, razı gelmedim. Çok sevdikleri için beni, fazla uzatmadılar neyse ki.

Azıcık boydan kısa olmam nedeniyle, kalabalıkta zorlandım ha! Şu çırpı bacaklı az kalsın ezecekti beni, son anda kurtardım.

Artık kareli defterlerden gerçek dünyaya zaplamaya başladım haberiniz olsun. Bazı süprizlerim olabilir. Gülmeye ve şaşırmaya hazır olun. İyi haftalar!

18 yorum:

senem dedi ki...

Harikasın OİP'cim. Bizim buralara da gel lüften! :)

Birben dedi ki...

hehe çok iyi yaa..bence gerçekten birileri keşfedecek seni..Bu arada ben de seni çizdim ama hala yayımlayamadım:)))

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

bu hayranların da alayı erkekmiş yalnız. evdeki 3 erkek kızmasın bu işe :)

ipex dedi ki...

:)) heyecanla bekliyorumm :))

Kedili Cadı dedi ki...

Harika olmus yine, bekliyoruz bakalim heyecan icinde! :))

Gecen gun bizleri cizdigin karikaturu alip bloguma koyabilir miyim musaden olursa?

olmadık işler peşinde dedi ki...

SENEM,
Gelicem, gelicem merak etme:)

BİRBEN,
Sen de mi??!! Sarı Çizmeli de çizmiş beni:D OİP çizme yarışması yapıcam sonunda. Yayınlasana merak ettim çok:)

HÜLYA,
Şu boy, pos, endama bakarak aksini düşünmüş olmana inanamıyorum:p Hehheeh:))

İPEX,
Coştum ben coştum:) Fazla bekletmicem merak etme:)

KEDİLİ CADI,
Müsade ne edemek, mutlu olurum, gurur duyarım ancak:) Teşekkür ederim ayrıca:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Şimdi farkettim de, Mobby'nin "in this world" klibi gibi olmuş bu :o

* YeLiZ * dedi ki...

OIP Fan club kurmali
Ifadee bak ya ,yiycem ben bunuu :)

NzN dedi ki...

"OİP Artık Sokaklarda" Yaşasıınn!!!
Bizim buralara da bekleriz :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ,
Amerika'ya da gelicekmiş bu. Öyle dedi bana ;)

NzN,
Geliriz valla!

nalan dedi ki...

yoh yav !
bekleyin diyosun yani :)

Calanon dedi ki...

OOO, Amerika'ya kadar gelecekse, biz de bekleriz. Harika!!!

olmadık işler peşinde dedi ki...

NALAN,
Daha tam karar vermedim ama var aklımda birşeyler:)

CALANON,
Gelmez olur muyum hiç:) hatta ilk size gelirim ben:)

* YeLiZ * dedi ki...

Banadaaa
Ama oglanlarida isterim gelirken

k.i.s.d. dedi ki...

merak merak merak....

olmadık işler peşinde dedi ki...

"Çok meraklı olmak, içi içini yemek" :)

öykününannesi dedi ki...

hişşşş noluyooo???

olmadık işler peşinde dedi ki...

Emin değilim ben de. Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete:)