Sayfalar

19 Kasım 2009 Perşembe

Kızıyorum bak!


14 yorum:

ipex dedi ki...

süper yine! her zamanki gibi, sabah neşesi :)

k.i.s.d. dedi ki...

Hay eline, diline, bunu üreten zihnine sağlık.

olmadık işler peşinde dedi ki...

:) sağolunuz efem

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

erdenr abi vardı buna benzer..

Ozgur dedi ki...

This is the best!!!
Best olmuş best!
(Hiç anlamamış konuyu hiiiç!:P)

olmadık işler peşinde dedi ki...

:) benzemiş hakkaten

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÖZGÜR,
:) çizmen şart değil, yorumlarınla da çok güldürüyorsun beni:))

* YeLiZ * dedi ki...

Mustlari konusmamiz lazim
Masicam haa

hahah

nalan dedi ki...

cuk olmuş.
o nasıl bi edadır öle, adama saç baş yoldurur.

evinkedisi dedi ki...

Yani yuh dedim kendime, şu zamana kadar!!! Magissa'ya gitmesem burayı göremeyecektim. Bayıldım, önce çizimleri başka bir yerden alınmış sandım ama o da nesi?! Bravo, tebrik ediyorum, başarılarının devamını dileyip kendi listeme alıyorum :)))

ELİF..den dedi ki...

Canım ya yine harika yapmışsın,eline saglık...

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ :))
hehee! Ne demekse?? :))
(kendi çizip, kendi gülmek)

NALAN,
Saç baş yolunabilir de...
Dinlene dinlene dövülebilir de...

EVİN KEDİSİ,
Hoş geldin.
Hazır değil valla, ev yapımı hepsi. Gel otur hemen, yeni başladı daha:)))

ELİF,
Teşekkürler:)

Kedili Cadı dedi ki...

:))

Bizde çok var bu tiplerden. Yalnız dikkat ediyorum, ingilizcesi en çakma olanlar böyle konuşanlar. Yanlış yunluş telaffuzlar oldu mu cart diye sokuyorum lafı, acımıyorum. Yüreğimin yağları eriyor, tavsiye ederim :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Ay ne çok var bilsen :) Çok sıkıcı ve itici...