Sayfalar

12 Kasım 2009 Perşembe

mış mış...


11 yorum:

elfeyp dedi ki...

Bak gördüm bu karecikleri, günüm güzel geçecek yine :) saçlara bayıldımm :)

Annelik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Birben dedi ki...

aaaa..aynı ben:)
O kadın çiçeği alırken ne hayal ediyor?

Kedili Cadı dedi ki...

Supersin OIP, hele o duvara dayanip aglayanin ayak duru$u ne allah iyiligini versin :)))

* YeLiZ * dedi ki...

hehehe
bi alisveriste gozu donmus hali bi de Kedili Cadinin dedigi gibi en son karedeki ayak durusu bitirdi beni :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

ELFEYP,
Geçiyor mu güzel, merak ettim? :I

BİRBEN,
Aypod o cnm :) Millet tek taş ister, ben tekno şeyler isterim;)

KEDİLİ CADI ve YILDIZLI YELİZ,
Teşekkürler:)

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Geç gördüm yazıyı. Akşam akşam sen beni güldürdün allahda seni güldürsün emi.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Aa-minnnn!!

öykününannesi dedi ki...

:)))

k.i.s.d. dedi ki...

Çok neşeli bir blogunuz var bayıldım. Bye.

olmadık işler peşinde dedi ki...

merhaba ve teşekkürler:)