Sayfalar

18 Kasım 2009 Çarşamba

Ödüllü Bulmaca!


26 yorum:

Birben dedi ki...

Aaaaa...Ağzım açık kaldı.Ay detayına kadar çizmişsin süper yaa...
Sen ödülden haber ver oip,ona göre sayalım blog annelerini:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

:) heheh! valla yazdım ama düşünmedim hiç?!!?
2010 ajandası olur mu?

Kedili Cadı dedi ki...

Aaa, iki numara ben miyim yoksa :))
(Ulan hic biseyden degil de Kubra'sindan tanidim hahaha)

olmadık işler peşinde dedi ki...

aşkol! dergileri yığdık o kadar, zo kafada:(

kuzunun annesi dedi ki...

1.de Yeliz sanırsam :)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

1-yeliz
2-magissa
3-birben
4-bilemedim. kim lan hakkaten bu
5- e benim sanırsam

adam gibi hediye isterem :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Eh! fena gitmiyor.
Yalnız herkes kandisini bilmesin kardeşim. Hepsini bilmeye çalışın bakalım.

KUZUNUN ANNESİ,
doğru tahmin,

HÜLYA,
Olmadı canım benim:) 1 eksik 1 yanlış 3 doğruyu götürdü:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

OİP'in içsesi: ~Pek iyi çizememişim sanırsam?!!?~

Kedili Cadı dedi ki...

Yaa yok, super cizmissin - Kubra'dan anladim derken, daha karikaturu incelemeden Kubra'yi gordum pencereden giren ses biciminde, o yuzden oyle dedim. Yoksa anlasiliyor, neden anlasilmasin.
Digerlerini cok anlamadim cunku o bloglari okumuyorum, yoksa bence herkes kendini bili-biliverir. :D

Eline saglik, gulumsettin beni sabah sabah :)

ipex dedi ki...

ayyy OIP yanlış anlama ama sana sarılmak istiyorum şu an :)) ağlayabilirim yani o derece :))

5 beniimmmm :)) hayatta aldığım en güzel hediyelerden birini verdinn :))

diğerlerini bilemiyorum ama 4 de İşte bizim öykümüz'ün Tuğçe'si galiba :) converse'e atılan acıklı bakışlardan tanıdım :))

ay çook mutluyummm :))

saricizmeli dedi ki...

bence de çok iyi çizmişsin, blogları okuyup okumamakla ilgili.

1. paçoz, yeliz, rahşan olabilir diye düşünmüştüm.
2. kedili cadıyla tanışmama vesile oldun. teşekkürler
3. bir bloger anne markası, övüncümüz patikolarıyla birben
4. gezip gelip işe başlayan kim bakim. hipiyken sabancılara gelin giden bloger yok di mi?:) ayrıca 4 numara saçına başına bir el at bakiim sen, OİP yanlış cizecek değil ya.
5. Eyyy 5 numaranın gerçeği, her kimsen senin takipçinim artık. Kımıldayamıyorum Ankara'dan bir yerlere. Çok özledim yolları.

Eeee, ben nerdeyim:)

saricizmeli dedi ki...

ipexten kopyayla, 4 numarayı çizememişsin OİP:))
saçların da bakıma ihtiyacı olduğunu hiç düşünmüyorum.
ayrıca hamileyken hiç böyle güzel resimlerim yok, o kadar da fotojeniğimdir.
http://photobytugce.blogspot.com/2009/08/2-ay-sonra-bizimlesin-minik-bebek.html

olmadık işler peşinde dedi ki...

İPEX,
Çok sevindim beğenmene:) gelirsen inşallah belki buluşuruz bir gün, o zaman sarılır ödeşiriz:))
Tuğçe'yi doğru tahmin etmişsin!

olmadık işler peşinde dedi ki...

SARI ÇİZMELİ,

1 numara Yeliz evet:)

Ya ben Tuğçe'nin saçları upuzun, güzel diyerekten öyle çizmiştim sözüm ona:(
İyice karışmış ortalık. O blogdaki hamile kişi Tuğçe değil, arkadaşı. Tuğçe'nin asıl blogu şu:
http://istebizimoykumuz.blogspot.com...
Siteye göz atarsan anlarsın neden öyle çizdim onu:) Seni ve bir kaç kişiyi daha çizeceğim, ama bunlar kolayıma geldi. Nasıl diyim hemen farkedilen ve kolayca kağıda aktarabileceğim minik detaylar vardı, ondan...
Sevgiler

saricizmeli dedi ki...

OIP karışıklık yok. Ben biraz karışık yazmış olabilrim.

İki bloga da baktım.

Tuğçe'nin saçları fıstık gibi ondan yanlış çizmişsin yazdım.

Arkadaşı çok hoş bir hamile ve tuğçe çok güzel fotograflamış.

Karışıklık olan tek kısım benim hamileyken hiç güzel resimlerimin olmaması olabilir:P

* YeLiZ * dedi ki...

hhahaha
kemence vermis elime yaaa

Kizlar birsey soyliyciim ama alinmak darilmak yok
Insan once en cok sevdigini cizermis :)))

aaa Birben , aaa Hulyaa derken koptum burda

* YeLiZ * dedi ki...

ay , pumpkinde cizmis ,simdi farkettim ! :)
ben bu print alip buzdolabima asiyorum haberiniz olsun

Ilerde sen cok mesur olunca "hahhhh bizim arkadas , benide cizmisti zamaninda" demek var bi de ;)

Not:Yeliz ,Pacoz ya da Rahsan demissiniz ya
Pacozumla ve Rahsanimla ilk hayatimizda kardestik biz galiba ,supheleniyorum cok .
Ne demisti Losttaki amca John Locke;
-Everything happens for a reason !

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ,
Beğenmene sevindim:)

Ben kendi çapımda ünlü oldum bile:) Böyle blogumda kendi kendime eşelenip dururken, bak bir sürü seveni oldu OİP'lerimin. İşte bu çok, çok, çok mutlu ediyor beni :D

Ozgur dedi ki...

gizli gizli cizim calisiyorum ben:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

çalış çalış:) ilk ders benden! Önce bir dörtgen çiz, sonra onu ortadan ikiye böl:D

öykününannesi dedi ki...

yaaaaAAAAA ama ben böyle ofiste parizien inceyle gülmekten yarılırsam karizmam yerlere düşmezmi :)))) :)))) OİP'ciiim Seni Seviyoruuuuuuuum...
Sarı çizmeli, canım teşekkür ederim sana da çook. Saçlar da iltifat almış :)İpexcim sana da tabii :) çok mutlu oldum ben yaa. bi copy paste yapiim bilgisayarıma.göndericek arkadaşlar var bu karikatürü :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

beğenmene sevindim Tuğçe:)

Evet böylece listeyi hatırlayalım bakalım:
1. Canım's Yeliz
2. Kedili Cadı
3. Patiko BirBen
4. Öykü'nün Annesi Tuğçe
5. Balık Hafıza İpex
Sondaki zibidi de bendeniz efem:)

öykününannesi dedi ki...

bişey diycem; bana en azından saç çizmişsin :))))))

olmadık işler peşinde dedi ki...

E senin saçlar da çizilmelik ama:)

öykününannesi dedi ki...

kardeşime mail attım karikatürü, yorumu:

"Süpeeer :)) Ben biliyorum o arkadaşını. Basit ama çok etkili bi karakter yaratmış kendine. Kendi blogunda görmüştüm. Kareli deftere çiziyo dimiii :) Süper valla :)"

:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

:)))) çok, çok, çok teşekkürler!!