Sayfalar

25 Kasım 2009 Çarşamba

ORKİD


17 yorum:

öykününannesi dedi ki...

ehehee :)) nereye attın? öyle havaya boşluğa doorumu fırlattın hakkaten :)) yoksa o sokaklarda başıboş gezen orkidlerden biri mi senin fırlattığın? :)))

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

bi takkaaaa
sen o zamanlarda oyun çağında idiysen benle akransın. olamaz. ben seni daha büyük sanıyodum...

Kedili Cadı dedi ki...

evet ben de valla. (daha buyuk saniyordum)

bu arada iki karelik karikaturler cizgi romana donusmeye basladi. yakinda fotokopiyle cogaltilip satilan metalci dergilerine donecek sanirim :)

ilk musterin olurum bak.

olmadık işler peşinde dedi ki...

TUĞÇE,
Hakkaten, var öyle sokaklarda, yerlerde sürünen, çamurlu orkidler:)p
Hehe atmadım tabi, gizli bir operasyon olduğu için aynen yerine koyup sıvıştım oradan:) Karikatürde öyle çizdim:D

HÜLYA,
73'lüyüm ben. Demek o zamanlar 10-11 falandım. 16 yaşına kadar oyun mesaisi yaptığım düşünülürse, olasılık dahilinde...

KEDİLİ CADI,
ortamlarda coştukça coşan insan tipi var ya ona döndüm zati. Zamanım olsa daha neler yaparım kim bilir? Bi "Hatıralar Geçidi" bi "Sandık İçi" en sevdiğim serilerdir benim.
Seviyorum ben bu işi. Çizdikçe çizesim geliyor inan:)

NzN dedi ki...

Ben de o yaşlarda(henüz orkid'in ne oldugunu anlayamadıgım zamanlarda) bakkala anneye orkid almaya gönderilen küçük kız çocuğunu oynaydım.
Bakkal amcada o koca paketleri -o zamanlar yoktu ya hani o kadarince,bu kadar sızdırmazı falan- gazete kağıtlarına sarıp sarıp daha da bi kocaman yapar, verirdi bana :) bi anda o günler geldi aklıma...

mak100 dedi ki...

Yahu ne ki bu orkid??

olmadık işler peşinde dedi ki...

NZN,
Eskiden nasıl da ayıp, gizli bir şeydi orkid almak. Öyle gizli saklı, kamufleli falan:) Şimdi bayrak gibi sallanmadığı kaldı bi:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

MAK100,
merak ne güzel şey, ne güzel şey merak!!??!! :s

KUZEY TAN dedi ki...

OİP merhaba; Orkid için duyduğum
2. güzel hikaye. Birinci hikaye yeğenimin çantadaki orkitleri yeşil poşetlerlerden çıkarıp sonra çantaya tıkıp. "çantandaki hediye paketlerinde hiiiç güsel hediye yok." demesi.....

Çekirdek kola bizimde favorimizdi. Şuanki kilolarımın sebebiii de.

Girno dedi ki...

bende de var bir hikaye,
anneme her sorduğumda geçiştirdiği için bir gün reklam izlerken babama sormuştum, babam daha hazırcevap çıktı, ama suratını unutmam mümkün değil, çok acayip bir ifadeydi.
-baba ya bu orkid neki
*selpak gibi bir şey sanırım kızım..
-e ozaman annem niye söylemedi kiiii
*o nu da annen cevaplasın yavrum :P

Adsız dedi ki...

Amcamın 2 oğlu var, kız çocuğu olmadığı için anneleri onlara bulaşık, çamaşır, ütü, kahvaltı hazırlama, masa toplama... vs. gibi her türlü ev işinde uzmanlık kazandırmıştır. Neyse, bu bir yana hiç unutmam bir gün anneleri küçüğünü bakkala orkid almaya gönderiyor, bakkal da apartmanın tam karşısında, ama bunlar apartmanın en üst katında oturuyorlar. Abisi diyorki kardeşine "sana tam 3 dakika tutucam, orkidi 3 dakika içinde alıp eve geri çıkmış olursan sen kazanırsın". Süre başlıyor, nasıl tombişler ama görmen lazım. Ufak kardeş koşmaya başlıyor, merdivenleri nefes nefese iniyor ama apartmanda bir ses, bir gürültü... Sokağa fırlamak için dış kapıyı açmasıyla bakkalın önündeki taburesinde oturan bakkala ta karşıdan "bakkal amca çabuk bana biii orkiddd!!!" diye kükremesi bir oluyor:)

Orkidin bizim memlekte yeni girdiği o yıllarda bu kadar dillendirmek çok ayıptı tabi. Babamızdan, abimizden gizli alıp, köşe bucak kaçırırdık. Kuzen vakit kazanıp, iddiayı kaybetmemek için sokakta avaz avaz orkid ver bana bakkal amca diye bağırınca yoldan geçenler bile kahkayı basıp, bakkal amca da kulaklarına kadar kızarmıştır eminim.

Hey gidi yıllar...

Rahşan

olmadık işler peşinde dedi ki...

KUZEY TAN,
Merhaba.. Sizin hikaye de iyiymiş:) Çocuk aklı nasıl farklı çalışıyor değil mi? Tek tek açmış meraklı:D

Çekirdek nedense nostaljik bir eğlencelik benim için:)


GİRNO,
Baban harika kıvırmış:) E annene sordun mu ki??

RAHŞAN,
Bu da çok komik:) Gözümde canlandı inan okurken. Bakkalın hali özellikle:D
Allam düşününce şaşırıp kalıyorum resmen. Ne çok şey değişmiş o günlerden bu günlere..

ELİF..den dedi ki...

Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin öyle içten samimi, gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin. İyi Bayramlar.

* YeLiZ * dedi ki...

haaa o zamanlar
ben dogmadan yillaaaar yillaaaar once
Cit cit cekirdegine ve bu ne laa saskin bakisina bayildim.
Illaneye bayildigimi yazicam , sanki soran var :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

ELİF,
teşekkürler ve iyi bayramlar:))

YELİZ,
:) pek de yıllar yılar (!) önce değil sanırsam ama neyse :s
Söyle valla neyi sevdiğini, benim hoşuma gidiyor bu tip yorumlar:) (şımardıkça şımarmak)

Ozgur dedi ki...

Bi nevi pantolon, etek vatkası yani... ay çok güldüm yine...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Vatka evet:))