Sayfalar

13 Kasım 2009 Cuma

"Patiko"landık!!


Sevgili dostum Birben'in kendi tasarladığı ve hünerli elleri ile diktiği PATİKO marka patiklerden sipariş etmiştim.

İtiraf edeyim bu kadar şık birşey ile karşılaşacağımı hayal etmiyordum. Öyle güzel dikilmiş, kumaşları öyle özenle seçilmiş ki...


Üzerinde renkli şık bir etiketle geldi Patiko'muz.

Birben bunlar çok ama çok güzel olmuş, ellerine sağlık!
Akşam börek ayaklıya giydirip, fotoğrafını ekleyeceğim....
demişim, al işte ekledim.


Yeni yıl için güzel bir hediye alternatifi, aklınızda bulunsun:)
Web sitesinden diğer modelleri de inceleyebilirsiniz: PATİKO

6 yorum:

Birben dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun efenim.Buz gibi kış günlerinde ayaklarınız sıcacık kalsın:P...

Ya o etiketi son dakika uydurdum:)
Uyduruk yani:)
Beğenmene sevindim:)Biraz daha satış yapayım logomu bastıracağım nihaha:)

* YeLiZ * dedi ki...

Birben gercekten cok zevklisin
Paketin guzelligine bak
Borek ayak :))) gulegule giysin

Benim sirke kokulu palet ayaklimda aynilarini giyecek insallah

Sevgilerr

Birben dedi ki...

Ay çok tatlısın sen Çağan yaa:)Acayip yakışmış,parçalayana kadar giy,patiko yenilerin yapar, sen bütün gün dolaş evi:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

BİRBEN,
Hakikaten sıcacık:) Ay adamı durdurmak imkansız teftiş memuru gibi, bir öne bir arkaya durmak bilmiyor!

YELİZ,
Sirke ayağı(!) öp benim yerime.:)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

paytak yürü :=))))))

olmadık işler peşinde dedi ki...

;)