Sayfalar

5 Kasım 2009 Perşembe

Sonradan, sonradan


13 yorum:

Blogcu Anne dedi ki...

Ahhh, ben de çok şikayetçiyimdir bundan. "Lafı gediğine oturtma" yetim yoktur. Kimi insan vardır, "cuk" diye yapıştırır en "mort edici" cevabı. Ben hiç onlardan olamadım. Hep sonrasında aklıma geldi, "Var ya, o kişi bir daha karşıma çıksın, ben ona diyeceğimi biliyorum" deyip durdum. Ama hiç çıkmadı. :(

nalan dedi ki...

Yav inanmazsın eski kiracım eve hırsız girdiğinde siz mi yaptırdınız diye pattadanak sormuştu.
Nası dumur oldum anlatamam, şu andaki şaşkınlığına veriyorum bu salak soruyu diyebildim sadece.
telefonu kapadıktan sonra taramalı tüfek gibi açıldım ama ne fayda :)
bak yine sinir oldum hatırlayınca !

Ozgur dedi ki...

Süper o kurdeleeli dikdörtgen abla süpersin sen. Laf ebeliğine gerek yok, günümüzü güzelleştiriyosun. Yine yolliim eşe dosta layy layyyy....

Ben iki şey bilirim:
sana benzer
kendi diyen kendi olur haaahh

NzN dedi ki...

Bayılıyorum ben bunlara!! yine süpper :)
Hava atmak gibi olmasın ama ben hep lafı gediğine oturtanlardandım!! :)

Ellerine sağlık!!

BirBen dedi ki...

Of ben hala yapıştıramam o lafları..Ama artık keşke şöyle deseydim demiyorum,çemkiremediğim o kişiyi aklıma yazıp "elbet elime düşersin" deyip unutuyorum.Unutuş o unutuş malesef:)
İntikam da alamıyorum,yani açığını yakalayıp dumura uğratma yeteneğim de yok, en iyisi salla gitsin hali..Zaten 3 günlük dünya, neden uğraşalım ki değil mi?

Yazdığımı okuyunca içimde bir yerlerde kinci bir yapım varmış da bir odaya hapsetmeye çalışıyorumuşum gibi gördüm.Ne biçim insanım yaaaa.Çöz çöz bitmiyor:)))

kara kitap dedi ki...

ben bazen "şöle deseydimler" yüzünden sabaha kadar uyuyamıyorum.en iyi kendi kendime laf yetiştiriyorum.

olmadık işler peşinde dedi ki...

BLOGCU ANNE,
Ben de öyle derim, sonra da unuturum giger:)

NALAN,
Hayal gücü çok gelişmiş bir insanmış o. Ve de tam sopalık:(

ÖZGÜR,
Akıl edebildiğim tüm laflar bittiğinde, dalga geçen bir bir surat ifadeiyle kafa sallayarak, "be, be,be" derdim :)
Utanmasam yine yapıcam:D

NZN,
Valla gıpta ettiğim gruptasın o zaman. Teşekkürler ayrıca:)

BİRBENCİM,
Aynen. Hayatta kin tutmam, önemsemem böyle şeyleri. Sadece temiz bir silerim bazılarını. Bir daha da asla dönüşü olmaz. Sıtkım sıyrılır yani...

KARA KİTAP,
valla çok önemliyse evet bende takıyorum kafaya. aklım geçen cevaplarla kitap yazılır öyle zamanlarda :)

Kedili Cadı dedi ki...

Ayiptir soylemesi, ben guzel yapistiririm :))

Gerci cok ama cok kizdigimda apisip kaldigim da cok olmustur ama genelde bana gol ortasi yapilmaz, affetmem. :)

Adsız dedi ki...

Merhaba, bir süredir takılıyorum blogunuza ve enerjinize hayret ediyorum doğrusu. nasıl vakit buluyorsunuz bu kadar şeye ve bu arada da yazmaya. sitenizide ihmal etmeyişiniz gözümden kaçmadı. ne diyim süpersiniz. ben tek çocukla yetişemiyorum hiçbirşeye.ne eskisi kadar kitap okuyabiliyorum nede başka birşey iş ve ev arasında geçiyor günlerim... kolay gelsin demek istedim sadece size. hoşçakalın...

* YeLiZ * dedi ki...

bende bas laf ebesi
hatta laf ebesi olarak dogmusum
bence en guzeli o laflarin kavgadan sonra gelmesi insanin aklina..

NOT senin fiyonkunu severim benn :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

KEDİLİ CADI,
Seni kavgada hayal edemiyorum ki ben :I "Günaydın" desen bile gülerim ben sana:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ,
ben de laf cücesiyim:) ehe

olmadık işler peşinde dedi ki...

ADSIZ,
"Bu ben miyim?" dedim yorumunu okurken. Çok teşekkür ederim gerçekten:)
Kolaylıklar diliyorum.
Sevgiler