Sayfalar

10 Kasım 2009 Salı

Zenci poposu

Gittikçe kendini kaybeden insan Ebru Şallı, “Zenci Poposu” (!) isimli bir çalışmaya imza atmaya hazırlanıyormuş. Hayır anlamadığım zenci poposunu biliyoruz, böyle kocaman, çıkık, gayet fit falan, e peki bunda popo dahi yokken nasıl DVD’sini yapacak? Yüzünün yüzde ellisi dudak olduğu için, zenci dudağı dese anlayacağım, ama bunu anlayamadım. Bilen varsa gelsin bi zahmet izah etsin.

Bi de “şişman kadınlar güzelim demesin” demiş. O konuya hiç girmiycem sabah sabah....

Kimseye bir faydası yok bu yazdıklarımın, boşuna vakit kaybetmeyin! Hadi bakalım, işinizin başına...

13 yorum:

huysuz ve tatlısı dedi ki...

ağzı olan konuşuyor bacım, ne yapıcan. yazık, insanlıktan çıkmış ablasına gitmiş artık.

enne dedi ki...

Ne güldüm:) Tespit süper bu arada, zenci dudağı dese neyse. Ben konuşurken bakamıyorum bu kadına. Android gibi birşey bence, Victoria Beckam gibi, o da tuhaf bir yaratık, çıkıntılı kemikler, cılız mı cılız bir beden ama top gibi silikonlu göğüsler, hani kürdan batırıp patlatmak geliyor içimden:)

BirBen dedi ki...

Şu Ebru Şallıya oldum olası tilt olurum zaten.Zenci bilmem neresi için silikon da yaptırır o şimdi muhtelif yerlerine.Halka hizmet oip,biz anlayamayız:P..
Çizim müthiş.

Bu arada senin patikler hazır.Adres bekliyorum:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

HUYSUZ,
Nerede okudum hatırlamıyorum ama birisi "açlıktan ne dediğini bilmiyor demiş" Tam olarak olan budur:)

ENNE,
Kürdan iyi fikir! :)

BİRBEN,
Ayy unutmuştum, şimdi attım maili... Yorumun çok yoruma açık (!) olmuş, bilesin :D :p

* YeLiZ * dedi ki...

ay zenci poposu gormekten fenalik geldi bana burda , simdi Turkiyede de mi zenci popolari goruciiz

Guzeli cirkini tayin etmek Ebruya mi kalmis.Sinir oluyorum kendini bilirkisi ilan edenlere !

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ,
Bizdeki bu hamur işi merakı oldukça, pek olası bir durum değil merak etme:)

Küçükken Ayvalık'ta görmüştüm öyle raf gibi poposu olan bir zenci kız, aklım şaşmıştı. Bak unutmamışım hala:) Nasıl dumur olduysam artık?1??

* YeLiZ * dedi ki...

raf mi ?hahahahah
daha guzel bir benzetme olamazdi valla ,ustune bardak dizsen durur yemin ederim.

Bende ilk gordugumde sok olmustum , resmen ucgen seklinde disari dogru :))
Bide bayilirlar dar seyler giymeye
Onlarinki bizdekuler gibi saga solada sallanmaz,asagi yukari hoplar resmen
Deli demeyin valla , insan illa ki bakiyo ro kadar degisik ki :)))

Blogcu Anne dedi ki...

"Kocamı oğlumdan daha fazla seviyorum" diyen de bu Ebru Şallı uzaylısı değil miydi?

"Ünlü anneler"in "ünlü anne" kimliğiyle bilirkişi kesilip demeç vermesine İL-LET oluyorum!

NzN dedi ki...

Ben "açlıktan ne dediğini bilmiyor" yorumunu alıp tüm gazetelerde yayınlamak istiyorum.Belki millet bunları ciddiye almaktan vazgeçer :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ,
aşağı yukarı nasıl bişeydir öyle!!?! bir popodur gidiyor ya, hayırlısı bakalım:)

BLOGCU ANNE,
Kocasının sponsorluğunda, basının da pompalamasıyla BİLİRKİŞİ oldu kendileri. "Eğitimin nedir?" diye sormak isterim kendisine görürsem???

NzN,
Bence de en iyi tarif, en iyi yorum budur kendisi hakkında:)

aylak madam dedi ki...

bugüne kadar hep gizli gizli okuyordum sizi, yorum bırakmaktan utanmıştım da denebilir =)

ama şu popo çizimini görünce bilgisayara püskürttüm çayı gülmekten tam zenci poposu olmuş gerçekten de..

neyse çok uzattım, teşekkür etmek istedim sadece günümü neşelendiriyorsunuz bu kare adamlarla sağolun. =)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Aylak Madam,
Aaa neden yorum bırakmaya utanıyorsun ki, bak biz burada popo açılımı bile yapıyoruz:))

Ayrıca ben teşekkür ederim, izleyip yorumlarını paylaştığın için:)

(36 yıllık hayatımın tamamında bu kadar -popo- dememişimdir!?!!??)

Ozgur dedi ki...

puhahaha açlıktan di mi... yarıldık ailecekkk:)))