Sayfalar

2 Aralık 2009 Çarşamba

Amarikan Rüyası

Kurban Bayramı tatilini fırsat bilip Amarika’ya uçtum desem!

Uçuş çok keyifliydi. Yanımda Amarikan bir teyze vardı. Texas’lıymış. Sordum “içindenmiş”. Yol boyunca yedik içtik, sohbet ettik. Yanıma yolluk olarak lahmacun, haşlanmış yumurta ve kuru köfte almıştım, ikram ettim ama yemedi zilli...


Kabin ekibi çok sıcak kanlıydı. Mesela şu sarı çok ilgilendi benimle...
Kaptan da uçağı pek güzel uçuruverdi. İnişte ellerim patlayana kadar alkışladım kendisini. Zilli bön bön baktı bana, gücüme gitti biras... Neyse çok şükür sağ salim vardım. Helalleşip ayrıldık kovboy zillisiyle.

İlk kez gittiğim için biraz zorlandım ama sora sora buldum otelimi. Allahtan telefonunu yanıma almışım, 555 diye arayıverdim de tarif ettiler.

Sonra çıkıp dolaştım sokakları. Şükran günü müymüş neymiş, çok kalabalıktı her yer. Bol bol zen.ci po.posu gördüm gezeriken. Sordum Eb.ru Şal.lı’yı tanımıyormuş hiç biri.

Öğrendim ki ertesi gün meşhur Bilek Fraydey’miş. Acayip indirim varmış mağazalarda. Bol bol alışveriş ettim ben de. Bir izdiham bir ezmece ki sormayın, güç bela çıkabildim aralardan.

Gitmişken Calanongillere de uğrayıverdim. Hava çok güzeldi. Aget’la birlikte dolaştık, koşturduk misler gibi... Pek şeker, pek yakışıklı bir oğlan şu Aget! Calanon da çok sıcak kanlı bir kızcağız. Ama pek zayıf buldum kendisini. Yanımda götürdüğüm cevizli sucuklardan verdim. "Kan yapar, azıcık kilo yapar, ye" dedim.

Öyle yorulmuşum ki, dönüşte yol boyu uyumuşum. Kış uykusu gibi... Sırtlarım ağrımış yatmaktan. Pek uzak bi memleketmiş.. Sık sık gidip gelinecek yol değil, haberiniz olsun...

Not: Calanon izin almadan aldım fotoğrafı. Ama çok seviyorum buradaki halinizi.. Kızmadın hee!!!

17 yorum:

kara kitap dedi ki...

süper olmuş.bayıldım.benim için de bir fransız rüyası çizer misin?nı nı nı nıııın.oip paris'te! :)

Birben dedi ki...

deli:)))))

* YeLiZ * dedi ki...

Birben'e katiliyorum delusun deluuu :)
Ayran istiyom hhaha

Calanon dedi ki...

Kizar miyim hic?
Super olmus, ugramana cok sevindim deeee bir daha ki sefere biraz daha uzun kal da yuzunu gorelim :P
Eh, oglumu da Justin'e benzettin ya!!
Deli kadin. :)
Bizi de konularina dahil ettigin icin tesekkurler, opucukler...

NzN dedi ki...

Bu kadar sıkıntılı bir günün üstüne ancak bu kadar gülebilirdim sanırım.
I love OİP diye t-shirtler yaptırıp satışa çıkartıp senin üstünden para kazanmayı düşlüyorum.
Hazır sen Amerikanya'ya da gitmişken oralara da gönderiveririm, vururum paranın dibine :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

KARA KİTAP,
hah! bak iyi dedin. Seni Fransız rivyerasına, Boracımı Paris'e götürsün OiP...
au revoir;)

BİRBEN,
Çok ayıp:p

YELİZ,
E uğradım ama komşun "Yelizgil tatile gitti" dedi. Korku filmi gibi "göl kenarında ıssız bir eve gittiler" gibi şeyler söyledi. Tırstım aramadım:)
Ayran istiyom:)

CALANON,
Hah şöyle. Azıcık gülümsettim ya seni.. Öperim Justin'i:)

NzN,
Yap ama 12 tane. Ben sana söylerim kimler alacak:)
Amarika o bi kere...
"ayran istiyom"

Girno dedi ki...

çok ama çok sevimli olmuş buuuu :o) yakında ünlü olup tivide şov yapmazsan ben de neyim :o)

olmadık işler peşinde dedi ki...

GİRNO,
Böyle içten severek yazmışsın ya, çok mutlu ettin beni şimdi:))

k.i.s.d. dedi ki...

Lahmacun yemedi mi zilliii ayıp ayıp, o kadar ikram etmişsin :)

Süper düper oip :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Heee yemedi valla:p
Al ye kokmuştur(!) dediysem de yemedi...

deniz dedi ki...

Bayramdan önce iş için gittiğim gavur memlektinde süt ürünleri neyin olmadığından bünye istemiş demek ki dönüşte İstanbul-İzmir uçağında "ayran istiyom" oldum. Kalsiyum eksikliği oluruz maazallah.

Deniz from bademlik

olmadık işler peşinde dedi ki...

DENİZ,
Hangi ecnebi memleketmiş ki öyle süt ürünsüz? Bilelim de gitmeyelim. Haftada 2 litre sütü bünyesine gömen bir insan olarak beni bozmasın oralar???

nalan dedi ki...

hele hele !
pek güzel olmuş :)

deniz misal dedi ki...

sabah sabah ancak bu kadar gülünür her halde. valla tanıştığımıza memnun oldum.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Ne güzel :) Merhaba!!

bokbocesii dedi ki...

Cok guldum yarebbim :)) Ben neden daha once gormemisim bu blogu??

olmadık işler peşinde dedi ki...

BOKBECESİ (afedersiniz:))
Meleba ve hoş geldiniz:)