Sayfalar

17 Aralık 2009 Perşembe

Cesur Yürek

Atacağı çığlığın şiddetini tahmin ederek, acısını birazcık da olsa azaltmak için var gücümle sarıldım ona. İğne eline gömüldü. O bir iğneye, bir hemşire ablaya baktı. Çığlık duyulmadı. Sessizliği bozan hemşirenin "maşallah, hiç böyle bir şey görmedim" sözü oldu. Tüpler peşpeşe eklendi, kanlar alındı, o ses etmedi. O kadar sakin durdu ki, hırçınlaşıp atılmasın diye aldığımız pozisyonu bozup, oyuncak verdik diğer eline. 
Hayretler içinde kaldık hepimiz. Genel sağlık kontrolü için kan verdi de Çağan bu sabah.

Bana çekmiş bu özelliği. Acı eşiğimiz yüksek ikimizinde. Bu iyi bir şey. İğneden, dişçiden, düşmekten, acıdan korkmamak iyi bir şey. Aferin sana tombik.


Önce Adöa!!! diye bağırıyordu. Şimdi Eabieee!!
Abi nereye bu oraya...
Abiyle gıdıklamaca, saklambaç ve kovalamaca oynamalar, tapu kadastro memuru gibi evi oda oda arşınlamalar, iyi geceler öpüşü vermeden ve el sallayıp vedalaşmadan yatmaya gitmemeler, küvette süngerle göbeği sabunlamalar...


Oldu bu oğlan oldu. Zor kısmını atlattık biz bu işin.
Geç geldi, ama güç olmadı...

16 yorum:

Calanon dedi ki...

Olmus evet, hem de oyle bir olmus ki, ben gelebilirsem oralara yakinda, bir lokumluk yemelik olmus.

* YeLiZ * dedi ki...

tam olmus !
Baskasi olsa sekiz sayfa overdi valla ! :)

Onunde o kadar harika bir ornek var ki onun (ben abinin fanlarindan Yeliz ...kucuk olgun adam diyorum kendilerine ! )

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Ne tatlı görünüyorlar. İnsanın canını istetiyorlar.
Mutlu yıllar şimdiden.

olmadık işler peşinde dedi ki...

CALANON,
Gelirsen, hakikaten bekleriz. O Aget'ın da biz bakarız tadına:)

YELİZ,
Boracım, küçük olgun erkeğim benim.
Ne görse kapıyor ya bu küçük oğlan, o nedenle abinin ona örnek olması çok faideli bir durum gerçektende.

KAĞITTAN GEMİLER,
Gözüktüğü gibi zor değil, biliyor musun?

blogcuanne dedi ki...

Ne güzel! Hiç ayrılmasınlar, hep böyle yakın olsunlar. Umarım benim oğlanlar da böyle olur.

olmadık işler peşinde dedi ki...

İnşallah BLOGCU ANNE,
Sağlıkla al kollarına melek kokuluyu. Sonra abisi de kucaklasın onu kocaman. Hiç ayrılmasınlar:)

Aklımdakiler... dedi ki...

HAkkaten lokum gibi olmuş.. Maşallah, darısı bize.. İki numarayı böyle görmek kimbiir ne zaman kısmet olacak bize?

deniz misal dedi ki...

maşallah tam ısırmalık..

Melis dedi ki...

bayılıyorum bu minnoşlara ben ya...

Magissa dedi ki...

:) diyim sen anla

olmadık işler peşinde dedi ki...

AKLIMDAKİLER,
Hayırlısıyla bir kollarınıza alın, göz açıp kapayana kadar büyüyecek inşallah :)

DENİZ & MELİS,
Teşekkürler:D

MAGİSSA,
Anladım, anladım:D

nalan dedi ki...

yirler o tapu kadastocuyla abiiini...

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

ağrı eşiğinin genetik olduğuna eminim zaten. ben iğneden çok korkarım. nasıl doğum yaptığımı, epidurali nasıl taktıklarını bir ben bilirim. 20 yaş dişlerim çıkarken beynimi tümörler istila etmiş sandım. parmağımda ufak bi kesik olsun günlerce hissederim o sızlayan yeri. canım pek tatlı yani... ve tuna da pek bana çekmiş bu konuda. iğne yapılırken çığlık atar, parmağı azıcık çekmeceye sıkışsın ağlar. düşüp kalktıkça pek cool davrandığımzıdan azıcık törpülendi bu canı tatlı huyları. ama diş çıkarırken sanırsın dünyayı kurtarıyor, aman ne mızırtı ne inleme. çağan'ın ilk dişinin çıktığını farketmediğinizi yazdığını hatırlıyorum. sanırım ağrı eşiği yüksek bebeler, rahat diş çıkaran gruba giriyor
ısırırım tombik döneri, acımıyomuş nasılsa.

olmadık işler peşinde dedi ki...

HÜLYA,
Sinirsel bir durum olmasından korktuğum için dün doktora sordum, normal dedi. Aşı olurken bir güzel ağladı. Ohh! dedim:)
Bir de şu diş işinde çok işe yaradı bu özellik. Yazık Tuniş'e:(

öykününannesi dedi ki...

çok öpmek istiyorum ben onuuuu...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Ben de!! :)