Sayfalar

16 Aralık 2009 Çarşamba

Dizi insanı


27 yorum:

biselle dedi ki...

Super! Emrah Ablak'in Orada Olabilirdim diye bir kosesi vardi, ona benzemis.

OIP karikaturlerini zevkle takip etmeye devam! Bi gun bu sirin kutucugun karikaturlerinden olusan kitabi elimde tutacagimi biliyorum!

enne dedi ki...

Mükemmel!!! Bayıldım bu karikatüre, o kadar güldüm ki, 3. esprideki N.İ. şahane bir cevap veriyor.

Magissa dedi ki...

Gidip gelip ayni yili$ik laflari ediyorum ama yazmazsak da begenmemisiz gibi olcek: KITAP CIKART GIZIM!

k.i.s.d. dedi ki...

Taş gibi diyen OİPnin yüzündeki ifade şahane. OİPcim sen çok çok başarılısın karikatür konusunda (Veya OİP hocam siz hakikaten çok başarılısınız-yani yaş farkı var malum senli benli olabilir miyim bilemedim bi an)
Bu da bir karikatür hikayesine dönmeden kisd kaçar.

Kisd was born in 1982 in İstanbul!

olmadık işler peşinde dedi ki...

BİSELLE,
Yeliz ve Magissa da ısrarla söylüyor. Kimse için olmasa bile kendim ve belki çocuklarım için toparlayabilirim bunları bir araya:)

ENNE,
E öyle demez mi normal insan ;)

MAGİSSA,
Yaz sen benim hoşuma gidiyor, beğenmeniz. Aklım yatmaya başladı bunları biraraya getirme işine. Kitap olmasa da dijital mijital az sayıda basarsam yollarım sana da. İmzaağlı olarank :)

K.İ.S.D.
Yavrucum, nasıl istersen öyle hitap et bana. Rahat ol sen. (pek de küçükmüşsün sen... yoksa ben mi büyüküm???)

NzN dedi ki...

İmzalı kitap falan yorumları görüyorum oralarda. Bana da bi dane pilizz...

Kanal D de Geniş Aile diye bir dizi var. Onlarda acayip laflar var. Onları da çizsen yaa

olmadık işler peşinde dedi ki...

NzN,
Yaparsam söz yollarım tabi :))
Ben direkt açıp TV, dizi falan izlemem. Fonda açık olanları kulağımla takip ederim. Bizimkilerin repertuarında yok malesef Geniş Ayile dizisi:(

Birben dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Birben dedi ki...

Eheh..Biz de Ezel'den sonra Dayı'nın laflarını çeviriyoruz böyle evde.Komik oluyor..

Bir ara da Lost'tan sora kullandığımız laflar vardı.."Hey dude" gibi:)

Bak içimde bir dizi insan varmış,dizi dizi dizilmiş haberim yokmuş:P..

Normal değil miyim yani:(

Ozgur dedi ki...

çok güldüm! sıçtık ki ne sıçtık!

olmadık işler peşinde dedi ki...

BİRBEN,
İçimiz dışımız dizi oldu. Normel yani:) Memleketin bir kısmı Kurtlar Vadisi pozunda, bir kısmı Sıla tokalı, bir kısmı Sex And The City tribinde... Uzar bu liste.

ÖZGÜR,
Ali Rıza Bey olsan sen demez misin? :))

Esra Solomon dedi ki...

OIP,
Gene cok yerinde olmus bunlar, hakikaten ben de biktim ama gene yazayim; cok cok komik:))) KAhkahalarla okudum...

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

' ay bilmiyorum sıçtık ne sıçtık' kısmı tam bana uyuyor ama benim bi de 'şimdi tiizeği avuçlan yidik' bölümüm var!!!!

* YeLiZ * dedi ki...

hahah koptum gene
Bayiliyorum san akutu kafa
Kesinlikle hepsini biaraya toplamalisin , cocuklarin ilerde cocuklarina bile gisterebilir bunlar.Ay bende mi toplasam , copyright durumlari nedir ki acaba :)

Buarada Ramiz dayi
"Yalnizlik paylasilmaz , paylasirsa yanlnizlik olmaz" dedi ve zicti.
Karizma yerlerde !

olmadık işler peşinde dedi ki...

ESRA,
Gülünüz, güldürünüz:))

PAÇOZ,
Balonları sana yazdırmalı aslında. Komedi patlaması olur o vakit:D

YELİZ,
Çocuklar gurur duyar benimle, çok güzel kutu çizerdi rahmetli babanemiz derler belki:)

saricizmeli dedi ki...

Kutuların yüz ifadelerine bayılıyorum ben de:)) N.İ. 'nin göz ifadelerine bittim.

E.Ş.'ye gönderip bile bitiremedim seni, bükemediğim eli öperim, çok başarılısın çoook.

Bu arada sarıçizmeli çizimini sayfamda yayınlayabilir miyim?

Bi de amerikaya ve alışverişe giden OIP'lerin devamını da bekliyorum ben.

olmadık işler peşinde dedi ki...

SARIÇİZMELİ,
Sormana gerek yok, al istediğin gibi kullan "Kutu Kafa Sarı Çizmeli"yi. Sana çizdim ben onu zaten.

Fotoğrafa monteli OİP'ler biraz el oyalıyor. Yapıcam ama içimden gelmesi ve zamanımın bol olmasını bekliyorum. Görev gibi yapıp bıkmak istemiyorum. Huyumdur, göreve dönüşürse en sevdiğim işi bile yapamaz olurum ben:)

U.E.'yi öperim:)

ipex dedi ki...

ikincide koptum :)) süperler yine... iyi ki çiziyorsun, iyi ki...

olmadık işler peşinde dedi ki...

İyi ki okuyorsunuz, iyi ki:)))

* YeLiZ * dedi ki...

haha balonlari pacoz yazarsa ben hayatta okumam .
Onun Ebru Salli yazisinda yuksek sesle kisnedigimden dolayi oglum uyanmisti . Ilk oyle tanismistim kendileriyle ! :)

NOT Rahmetli babaannemiz demezler , ahh be ninem , sen eskiden de komikmissin derler ;)

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ,
Esprileri Magissa'dan alıp, ben çizeyim. Balonları da Paçoz'la Magissa yazsın derim.
İşte o zaman kimse tutamaz bizi söyliimm:D

öykününannesi dedi ki...

:)))))))) seni sevdiğimi sölemişmiydim OİP !

olmadık işler peşinde dedi ki...

:) TUĞÇECİM, çok öpüyorum ve ben de seviyorum valla sizleri çok çok:))

ŞuŞu dedi ki...

Süpermiş:D

Bende en normalinden bir insanım,okuyunca anladım:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Normel o bi kere:) hehe!!

Damla dedi ki...

Ya bizim ailede bazı insanlar gitgide garip konuşmaya başladılar. Ben de bunlar yaşlandılar diye böyle oldular diye düşünüyodum. Fazla dizi izlemekten oldular galiba ya, bak şimdi jetonum düştü.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Benim Bora anaokulu zamanı Jetix izliyordu ve sokaktaki adamlara "bayım" diye hitap ediyordu. "Afedersiniz bayım, otobüs Kozyatağı'na gidiyor mu?" gibi:)))