Sayfalar

1 Aralık 2009 Salı

Hayal gücü...

Tatilin etkisinden çıkamadım hala. Günlük yaşantım ve alışkanlıklarım bir anda sıfırlanıyor ve bambaşka bir boyuta geçiyorum sanki tatillerde. Bedenim burada, masa başında çalışıyor ama ruhum hala serserilik, aylaklık peşinde.

.........

Sanırım Hülya mimlemişti beni. Miniğin ilginçlikleri üzerine birşeyler yazmamı istemişti. Düşündüm hiç de ilginç bir adam değil benimki. Bildiğin bebek işte...

Abinin çok sevdiğim bir özelliğini yazayım dedim ben de... Sonra  çizmeye karar verdim:


İşte böyle... Öyle kocaman bir delikanlı gibi gözüktüğüne bakmayın. Hala sıkı bir oyun cücesi kendileri...


12 yorum:

Kedili Cadı dedi ki...

Ben olağanüstü dedektiflik becerilerimle seni buldum ama sen benim ben olduğumu anlamamış olabilersin OİP! :D

olmadık işler peşinde dedi ki...

Dın dın, dın dın!!!...
Bu sıralar çok sık deşifre olmaya başladım, hayırlısı:)
Neler diyorsun Kedili Cadı:D Senin sen olmadığını bilemedim vallahi??? Aaaa, şaşakaldım akşamın vaktinde?!!??

Girno dedi ki...

kedili cadı kadar olağanüstü dedektiflik güçlerim var mı bilmiyorum ama iz sürüyorum hem de ikinizin birden, hayırlısı :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

N'oluyo yahu! Ayaklanma mı var bakim buralarda:)))

Kedili Cadı dedi ki...

ayol yok feysbukta seni buldum sandım, bulamamış mıyım :P

girno sen beni neden ariysin?

Adsız dedi ki...

Kedili Cadi
Almadım arkadaşlık istegi. Onu diosan. Ama bisi soylim mi? Ben seni 1 ay kadar önce buldum aslında. Twitörden:) eh eh:)
oip

* YeLiZ * dedi ki...

Hadi canim sende
mutevaaaziliginde bukadari
Nasil bir abi olacaginida ispatlamisti kendilerini , biz bile biliyoruz ! :)

Bu arada hakkaten blogcular buluyor facebookda hhihihi

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ,
Var tabiki de, ama öyle ahım şahım şeyler değil...
facebook'ta yokum ben ayrıca :p

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

beni de twötere üye yapcaksınız haa en sonunda :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Kim bu OiP! Ne yer ne içer? Neye benzer, elle tutulur, gözle görülür mü? Az sonra..

Aslına bakarsan bir üniversite arkadaşım deşifre etti beni geçenlerde... İmkansız değil yani:s

Girno dedi ki...

bu deşifreyi ben kaçırdım kanımca oip...

kedili cadı merak işte sadece, başka bişe değil ;o) nebilim işte..

olmadık işler peşinde dedi ki...

Yok aşikar değil, gizlice sobeledi beni..Onunla benim aramda yani..