Sayfalar

22 Aralık 2009 Salı

İç ses


12 yorum:

k.i.s.d. dedi ki...

İşyerinde bi arkadaş -ki bence çok da güzel dudakları vardı- dudaklarına bişey enjekte ettirmiş dolgun gözüksün diye. Ben de sabah günaydın dedim, sonra baktım yüzüne "Yaa hayırdır dudağını sinek mi soktu?" diye sordum ister istemez. Gücendi:) Benim dudaklarım sinek sokunca öyle şilerdi bilemedim ben enjekte işini. Meğer fena bozmuşum kızcağızı, bi daha yaptırmadı :) -sene 2008-

olmadık işler peşinde dedi ki...

K.İ.S.D.
Maninükür yaptırmak kadar doğal oldu dudak şişirtme işi. Benim de var birkaç tanıdığım öyle. Kendinden önce dudağı gözüküyor köşeyi dönerken.
(Ahh Angelica!! hep senin işin bunlar)!)

NzN dedi ki...

Sevgili OİP,
Zamanlama süper olmuş. Bizim ofiste bi hatunun da kardeşi haftasonu burun ameliyatı oldu ki kesinlikle şaşırmayacaksınızdır burnunda da bir sorun yoktu.

Pazar gününden beri evde bin pişman halde geçmesini bekliyor. Biz de canlı yayın şeklinde ofisten takip ediyoruz.

ıırgghhhh ben 9 yıldır deviasyondan kaçan biri olarak hayattaa!!!!!

kirazsevdasi dedi ki...

herkes oldugu gibi guzel

gunebakan dedi ki...

yaw zaten botoks çıktı mertlik bozuldu. tüm kadınlar birbirine benzedi. geçen gün bir cafede oturuyoruz arkadaşlarla, içeriden ortayaş üstü bir bayan grubu çıktı. hepsi klon sanki anasını satayım. saçlar sarı, dudaklar botokslu, gözler çekik. 10 kadının hepsi kardeş ya da akraba değildir herhalde:)
ben şu anda emzirme döneminde olduğumdan mütevellit faik sönmezden giyinen bi kişilik haline gelmiş buluyorum. tüm komplekslerimden arındım. pek bi rahatladım, çiçek oldum çiçek...
süt verme işi bitince sahnelere geri dönmeyi planlıyorum. şu anda sadece faik sönmezde alışveriş yapan teyzelerden çok daha çıtır ve de güzel olduğumu söyleyip teselli ediyorum kendimi:)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

NzN,
Ne et varmış yurdum insanının burnunda. Alınır alınmaz Nicole Kidman burunlu oluveriyorlar...
Gerçekten deviasyon ameliyatı olan (ameliyattan kendi burnuyla çıkan) o kadar az insan var ki...

olmadık işler peşinde dedi ki...

KİRAZ SEVDASI,
bencede:))

GÜNEBAKAN,
Türk ırkı, şehir ortamında mutasyona uğradı evet. Genç kızların şekli belli, hepsi boho babe. Orta yaş üzeri olanlar da gerim gerim gerilmiş, dudakları bir karış halde...
Thriller klibi gibi Bağdat Caddesi:)

Ozgur dedi ki...

ayyynı bennn. evet, ne var?

* YeLiZ * dedi ki...

benim oglum doktor olacak , tahmin edersiniz ki plastik cerrahi uzmani hemde :)
Annesini arayacak
-annecim gel , su botoksunu yapalim sonra cikar biseyler yeriz , sende kalirim aksamada diyecek..yaaaaa
Kafasina girmeye basladim bile , cok yakinda blogumda :)))

Kabarik sacli OIP ye bayildim

olmadık işler peşinde dedi ki...

OZGUR,
Aynı hepimiz ;)

YELİZ,
Madem öyle İlyas büyüsün, ben de gidip Ebru Şallı dudaaa yaptırıcam kendime:)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

benim içsesim de "58.1"in altına inemedin iradesiz mahlukat" diyor. "Haklısın içsesim" diyip kapatıyorum mevzuyu. Yarebbim bana da şöyle pozitif, efenime söyliim gaz verici bir içses versene

olmadık işler peşinde dedi ki...

HÜLYA,
Kendiyle barışıklığı abartıp, koca dilim tiramisu yuttum demin. İçsesim şöyle bişiler dedi sanki: "oha abicim o-haaa!!!"