Sayfalar

14 Aralık 2009 Pazartesi

İlhan Perisi

  • Neyse ki olayları atlattım ve bloga kesin dönüş yaptım. Size çok güzel OİP'ler çizdim ancak tarayıcı hala yapılmadığı için yayınlayamıyorum. K.İ.S.D.'nin dediği gibi makineyle çektim fekat bu çizimler, özellikle de yazılar miniminnacık olduğu ve de kurşun kalemle çizildiği için hiç güzel olmadı. (yarım santimetrekarede yazılıp çizilen şeyler bunlar biliyorsunuz)
  • Geçen hafta aklım alınmış gibi bir haller oldu bana. Bloga, çizime olan ilgim bir anda sıfırlandı. Benim akıllı ilham perim gitti, yerine İlhan abisini bıraktı sanki. Yazayım diyorum yazamıyorum. Çizeyim diyorum aklıma gudik fikirler geliyor, beğenmiyorum falan. (Bakınız İlhan aşağıdaki)

  • Geçenlerde kendimle röportaj yaptım. Evet, yanlış okumadınız kendimle söyleşi yapıp, bunu yayınlanmak üzere dergiye yazdım. Şirketin dergisini hazırlıyoruz ve haberleri yazan çocuğu işten çıkarttığımız için bu iş bana kaldı. İçerik önceden belirlendiği için, mecburen haberi yazdım. Enteresandı, çok keyif aldım kendimle (!) söyleşmekten. Sık sık tekrarlayacağım bunu...
  • Şirket demişken ve kendimi övmeye başlamışken durmak istemem. Bugün onbeş yıl hizmet plaketi aldım. Günlerdir hazırlandığımız şey, bu önemli kutlama organizasyonuydu. Hem hazırlıklarını yönettiğim, hem sunuculuğunu yaptığım bu organizasyonda kendi anonsumu da kendim yaptım iyi mi? Bi nevi kendi kendime plaket verdirttim.
          Bu olanlardan çıkarılacak sonuçlar:
          1. Acil eleman almamız lazım
          2. Melis'in Şinasi benzetmesinden kıllanmanın zamanı geldi
          3. İsviçre çakısı gibiyim
          4. Olmadık işler peşindeyim
         
Hey! sen gözlüklü! Şizofreni gibi bişi mi dedin? Duymadım sanma..

19 yorum:

gülay dedi ki...

hıı kimm ben mii???
tühh yine yakalandıkk iyi mi:))

Birben dedi ki...

Oip iş arıyorum biliyorsun:)
Bak plaketini de veririm,röportajını da yaparım,gerekirse çizerim de...dergidekilere bıyık falan anca ama olsun:)))

* YeLiZ * dedi ki...

anaaaa
duyduk duymadik demeyin OIP nin ilham perisi biyihliiii

olmadık işler peşinde dedi ki...

GÜLAY,
Yakalarım ben adamı. Sen kendi uzaylılığına bak hele:)

BİRBEN,
Ah canım benim. Kriz nedeniyle küçüldük, epey de bir zaman büyüyemeyiz. Ah keşke:(

YELİZ,
Pala hatta!! :D

Magissa dedi ki...

Dur ben de deniycem bu kendin cal kendin oyna'yi :)

Tebrik ederim sahsen, hem 15 sene icin hem de iki cocukla her isi kotardigin icin.

olmadık işler peşinde dedi ki...

MAGİSSA,
Çok teşekkürler:)
Kendi tercihim değil elbette böyle olması. Ama iş başa düşünce her şey bir şekilde halloluyor..
Zaten diğer iş arkadaşım doğum izninden döndüğü için, çift rezistanslı turbo jet tadına ulaştık kısa zamanda :)

Adsız dedi ki...

Yeni eleman buldunuz bile! Merkeze dönüyoruz biz, zira evcilik oynamaktan sıkılmaya başladım. Minamu da kazık kadar oldu zaten.

Tebrikler, 15 yıl dile kolay.

Sevgiler,

Rahşan

beste dedi ki...

ne is olsa yaparim:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

RAHŞAN,
Hoş gelirsiniz:) Temelli mi geliyorsun. Yoksa arada bir kaçıp gidecek misin bahçene?
Şu Mina kızın bir fotoğrafını yollasan, nasıl merak ediyorum o al yanağı bilsen:)

BESTE,
Diyorum ki toplaşıp bir işler becerelim bari biz. Bu kadar becerikli, eğitimli ve donanımlı hanım biraraya gelirse neler neler yapılmaz ki???

olmadık işler peşinde dedi ki...

HADİ HANIMLAR, VOLTRANI OLUŞTURUYORUZ!!:))

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

anaaa!!! işte aradığım işi buldum!!
hemde oip'in yanında!hemen geliyoruz( ne yani saz ekibimi evde bırakacağımı düşünmediniz herhalde puahahhaaa:))

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

lan raşocan!!! illa herşeye salça olacan dimi? minamu kazık kadar olduysa git yenisini yap!iş miş yok sana, evinin kadını,çocuklarının anası ol bakem! ben biliyom senin amacını,illa anamı elimden alacan deel mi;)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

PAÇOOOZ!!
Nerelerdesin?? Sesin soluğun çıkmaz oldu iyice. Gel valla burası öyle müsait ki. Atarız çocukları üst kata, başlarına da bir bakıcı koyarız, mini bir anaokulu olur. Uyku odası bile var veletlere:)

Sen Gelince dedi ki...

Banner ve profil resmine bayıldım... Henüz tanıştım ama biraz daha inceleyince sanırım bloğa da bayılacağım:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

SEN GELİNCE,
Memnuniyet garantisi vermiyor, satılan biletleri geri almıyoruz baştan söyliim. Sağ taraftan ilerleyebilirsin.. İyi gezmeler:)

teşekkürler ve hoş geldin!

Tibet'in annesi dedi ki...

Seni okumak çok eğlenceli :) bence kendi kendinle röportajını burada yayınlamalısın :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

TİBET'İN ANNESİ,
Gizlilik ilkelerimize (!) aykırı olduğundan röportaja malesef yer veremiyoruz :) Yazıp çizdiklerim tercüme-i halimdir zaten:D

ŞuŞu dedi ki...

Eleman aldınız mı bilmem ama sanırım acilen maaşına zam şart:)

Ayrıca benim bu yorumlar bugün uzar gider. eee yeni geldim ziyaretine ıncığını cıncığını okur bide yorum yazarım.
Başını ağrıtırsam af ola:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

ŞUŞU,
:) Hoşgeldin!! Hiç baş ağrısı olur mu? Maksat muhabbet olsun, en güzelinden hem de:)