Sayfalar

24 Aralık 2009 Perşembe

İş'ime gelirse...

Tıklaberry!

10 yorum:

NzN dedi ki...

Ahahaha ben bunu yapıyorum, itiraf ediyorumm daha da zula da farklı farklı cevaplar var :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Azucuk tüyo ver o vakit:) Valla bazen illallah diyorum arayan ıvır zıvırdan!!

Eskiden faks kağıdı bitmiş olurdu, şimdi ise bazen e-maillerin server hatası(!) yüzünden gelemediği olabiliyor:)))

k.i.s.d. dedi ki...

Ben de çok meşgul olduğumda ekip arkadaşıma açtırıp yerinde değil dedirtiyordum. Yalan olmasın diye de telefon sırasında koltuğumdan kalkıyordum. Püfff.

nalan dedi ki...

daha yeniyken kimseler sesimi tanımazken hede hödö yok kendileri diye cevap veriyordum ( halbuki adamcağız beni aramış ! )
ama 12 yıl bitti, bu işe yaramıyor artık :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

K.İ.S.D.
Ben de yapıyorum öyle:)

NALAN,
Tanıyandan kaçış yok malesef ama bazen çok meşgulken falan öyle kıytırık şeyler için arayan, illa uzun uzun derdini ablatmaya çalışanlara yapıyorum bunu:)

* YeLiZ * dedi ki...

seninle kimse basa cikamaz !! seninle kimse basa cikamaz ! lalalalalala aaaaaa OIP !
:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ,
:) Döverim bile ben onları!

Aklımdakiler... dedi ki...

Benim annem de kapıya gelen satıcılara filan evin hanımı ev de yok diyormuş:-))))

olmadık işler peşinde dedi ki...

AKLIMDAKİLER,
Tam benim hesap:)

NzN dedi ki...

Ben de bayramda kapıya gelen davulcuya aynı cevabı veriyorum.
Annemler evde yok, hadi size iyi bayramlaarrr....
(ufalda cebime gir...)