Sayfalar

28 Aralık 2009 Pazartesi

Küçük kulak


11 yorum:

kara kitap dedi ki...

benim de...habire düşüp duruyor.sinir oluyorum.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Üff bide acıtıyor ki sorma:(

Birben dedi ki...

Of 1 saat aralıksız müzik dinlediğinde o kulaklara el değmiyor, o kadar acıyor ki..Bu adara kulaklıkla 1 saatten fazla müzik dinlediğinde beyin hücrelerin zarar görmeye başlıyormuş.Muş diyorum emin değilim yoksa çoktan aptal olmam gerekirdi,yoksa öyle miyim:P..

olmadık işler peşinde dedi ki...

BİRBEN,
Yakında beynimizde hücre mücre kalmayacak zaten. Cep telefonu, müzik çalar, baz istasyonları, 3G derken dağıtıcaz kaportayı:)

NzN dedi ki...

Benim buradan anladığım : Ben koca kulaklıyım!!! Bana hiiç bir şey olmuyor. Gayet de rahat giriyor o çubuklar valla :)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

ben kepçe kulaklıyım ama beinm kulağıma da zor sığar o naneler. sokarsın dinlersin. sonra çıkarınca zonklar kulağın. nerde eski walkman kulaklıkları. tependeki iki tutam saçı da toplar hem..

olmadık işler peşinde dedi ki...

NzN,
Bu gerçekle yüzleşmene sebep olduğum için üzgünüm :p :)
Ama derler ki; kulağı büyük olanlar uzun ömürlü olurmuş :)

HÜLYA,
Kulağın kepçesine bakmaz o iş. Kulak deliği çapına bakıcaksın. Dev bir araştırma başlatmak istiyorum bu konuda. "Türk insanının kulak deliği çapı, uluslararası standardın altında mı?" diye de makale yazıciim:)

Ne güzel dedin, ben de o kulaklıkları severim. Ama bisiklete binerken falan zırt pırt kayar kafadan...

k.i.s.d. dedi ki...

Aynı soruna çözüm bulanlardanım. O kafaya takılan kulaklıkların kulağa gelen bölümlerine sahip ama kulağa takılan kulaklıklar var. Cümlemi anladıysan o kulaklıkları da bulabilirsin. Ehi!!!

olmadık işler peşinde dedi ki...

K.İ.S.D,
Görmedim onu, bakayım hele. Kulak kepçesine geçirilen, ama yine kulağın içine sokulandan almıştım bir ara, o da acıtmıştı:(

ŞuŞu dedi ki...

Kesinlikle çokk sinir bozucular :(

olmadık işler peşinde dedi ki...

:)