Sayfalar

10 Aralık 2009 Perşembe

Oyalama taktiği


Anladınız sanırım, mazeretim var ve yazıp çizemiyorum nicedir. İş çok yoğun, organizasyonlar, dergi, toplantılar... Üstüne hem evdeki hem işteki tarayıcı bozuldu OİP'leri aktaramıyorum. Haftaya Salı düze çıkıyorum. O güne kadar şu TOYYİP yerine, tombik döner manzarası dursun bari sayfamda. Necefli maşrapa hesaaabııı...

Minibüs şöförü mü olacak nedir bu oğlan, tipi müsait hani.


Belediyeden geliyos bis, taze mi bakalım meyvelerinis?


Ağaç yaşken eğilir!

17 yorum:

senem dedi ki...

Ohhh yaw özlemişiz Çağan'ı!!! Hem bu arada kocaman olmuş da biz kaçırmışız. Bağrı açık yakışıklı!!!

neslihan dedi ki...

ayyy çok çok çook tatlı maşallah
sevgiler

mikla dedi ki...

ikinci fotoda abisini andırıyor kerata...

Calanon dedi ki...

O yanaklara, gobege bak sen; SIKISTIR SIKISTIR bitmez :)) Gerci hic sevmem yanak SIKISTIRMAsini cocukluktan gicigim var o ise. Uzaktan sevdik biz OIP, kizma.

Abiyi bu aralar pek gormuyoruz, artik buyudu diye buralara ugramiyor mu?

* YeLiZ * dedi ki...

Calanon'a katiliyorum , yanaklara bittimmmm...
Iyki bozulmus tarayicin , yuppiieee :)

Birben dedi ki...

Şöferrrrr şöfer..yerim ben bağrı açık hallerini.Neyle besliyorsun Oip sen bu oğlanı,etli utlu maşallah.Isırmak serbest mi:)

saricizmeli dedi ki...

ben de tam miklanın dediğini diyecektim.

Girno dedi ki...

Çağanı her gördüğümde hüzünleniyorum, çabuk büyüyorlar diye, bebek acayip güzelmiş, ben bu ikincide dolu dolu yaşıyorum anneliği hem de bebek kokusu feci birşey, bağımlılık yapıyor. lafın kısası oyipcim, napıcaz biz bu tombilikler büyüyünce hı(soru işareti)

Magissa dedi ki...

Bütün tombikler benimdir, dağılın huleyn

olmadık işler peşinde dedi ki...

Güzel yorumlarınıza çok teşekkür ediyoruz efemm.

Benzeme işini biz çözemedik hala. Aslında ne anaya, ne babaya benziyor bu hayta. O karede hafiften andırıyor abiyi evet, ama huyu da suyu da tipi de ayrı bir alem bu oğlanın.

Yemek konusunda şanşlıyız ki herşeyi yiyor Çağan. Günde 4 öğün ve temel gıdaları alıyor. Ayran ve ekmek favorileri. Diğerleri bildiğiniz şeyler işte.

Bebek, ah evet!! Dünyanın en tatlı şeyi gerçektende. Evimize neşe, ışık, mutluluk aşıladı bu minik ayak. Sabaha karşı emzirmek için kucağıma aldığımda koca yanaklarına gömülüp, kokusunu içime çekip şükrediyorum. Akşam uyurken gidip gelip seyrediyorum. Abiden bildiğim için ne çabuk büyüdüklerini, tadını çıkarmaya, her anını dolu dolu yaşamaya çalışıyorum. Allah herkese nasip etsin.

Bora'ya gelince, o başka bir boyuta geçti diyebiliriz. Çok sık fotoğraf eklemek mümkün olmuyor. Anlayın artık siz.
Sevgiler

gunebakan dedi ki...

hay maşallah. yirim ben onun o tombik yanaklarını.
çok tatlı çooook.
Allah bağışlasın.
ben de birben gibi şöfeeeeer şöfeeeer diyecektim ki baktım o demiş:)

deniz misal dedi ki...

ben en çok minübüs şöförü pozuna bittim, bu arkadaş hangi hatta çalışıyor mutlaka bilmek isterim :))

k.i.s.d. dedi ki...

Çok şeker olmuş. Böyle bir "herşeyi ben biliyorum zaten" havası var. Minibüs şöföründen ziyade Halk otobüsü şöförü gibim yane:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Bu arkadaş Dudullu-Sultanbeyli hattında çalışıyor. Halk otobüslerinden teklif geldi fekat boyu yetmedi yavrucağımın :(

k.i.s.d. dedi ki...

Bi de aceba OİPlerin fotoğrafını çekip ekleseniz olmuyor mu?

olmadık işler peşinde dedi ki...

Oluyor oluyor. hatta en başta hep öyleydi. Geçen denedim, pek içime sinmediği için koymadım. Olmazsa öyle yapiciim zaten:)

Gulcin dedi ki...

yine geldim bu cok eski yazilara zira birazcik olsun gulumsemeye ihtoyacim var bu konuda da sizin minnaktan daha iyi bir gulumsetici dusunemiyorum. E bunca zaman gecti hatti ustune almistir di mi?
Cok tatli cok OIP!