Sayfalar

4 Aralık 2009 Cuma

Promosyon


11 yorum:

nalan dedi ki...

:)
sen bizi çağır.
bak nasıl ev bi anda temizleniyor :)

Kedili Cadı dedi ki...

Bu tip seyleri "Sarhos Balik ve Topal Marti"'ya gonderebiliriz, cocuklara dagitir belki?

kara kitap dedi ki...

birmilyonkalem'in adıyaman'daki çocuklar için bir kampanyası var.eğer kullanılmamışsa oraya gönderebilirsin.sitede adresi var.

olmadık işler peşinde dedi ki...

NALAN,
Ne diyosun! Bayılırım ben köşe bucak karıştırmaya. Seviyorsan gel valla, karıştıracak çok döküntü var bende:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

KEDİLİ CADI & KARA KİTAP,
Aklınızla bin yaşayın.
Şimdi bunlar, Parker vs. gibi kalın kocaman işadamı kalemi.. Çocuklara yarar mı acaba?

nalan dedi ki...

kedili cadı'yla kara kitap iyi demişler vallahi.
hatta iyi not alanlar arasında öğretmenleri arasında hediye usulü verilirse daha da bi kıymetli/motive edici bile olabilirler.

Calanon dedi ki...

Is adami kalemi olmalari bence daha da ozel yapabilir verilen hediyeyi cocuklar icin. Cok iyi bir fikir.

Kedili Cadı dedi ki...

Bana Adıyaman demeyin, önyargım var.

olmadık işler peşinde dedi ki...

NALAN,
Başarıp organize edebilirsem olabilir aslında.

CALANON,
İş adamı kalemi yalnız:)

KEDİLİ CADI,
Acıpayam..

Damla dedi ki...

Ben de temizliğe gelen hanıma bir şeyler verirken öyle hissediyorum. Bilmem ne var, kullanmıyoruz, sana lazım olur mu ister misin diyorum, hemen olur abla diyor. Sanki evde bir yere istifleyip saklayacaklarmış gibi geliyor.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Temizlikçiye, kapıcıya falan eşya vermiyorum ben de.. Onlarda bizden çok eşya var maşallah.