Sayfalar

29 Aralık 2009 Salı

Rölyef yapıyoruz!

Cumartesi sabahı Bora'yı okuldaki sanat kursuna ben götürdüm...

Rölyef yapmak istedi. Malzememizi aldık, Anadolu Medeniyetleri ile ilgili bir kitaptan modellerimizi seçtik. Birer aslan ve kaplan motifi çalışmaya karar verdik.

Şu alttaki motifi Bora seçti. Ben çizimi malzemenin üzerine aktardım.


Başladı becerikli parmaklarıyla işlemeye. Evirip çevirip, tıkı tıkı şekil verdi malzemeye.
Pek ustalaşmış kerata. Dedim "pek keyifliymiş, bana da öğret".



Öğretti küçük adamım. Arada bir bakıp, "öyle olmaz, bak şöyle tutacaksın" diye müdahelelerde bulundu. Pratik ipuçları ve yöntemler de gösterdi annesine.
Şu alttakini de ben yaptım mesela.

Kollarımız yorulduğu için yarım bıraktık eserlerimizi(!) Devamı yılbaşından sonraya kaldı...
Babası Çağan'a bakmaya razı olduğu sürece ben de katılacağım derslere.
Pek keyifliymiş gerçekten de!
Hele Boracımla birlikte olmak çok daha keyifli kıldı aktivitemizi...

10 yorum:

k.i.s.d. dedi ki...

Harika!!!
Yaratıcı dallardan en az biri lazım insana. Kendini tanımak, hayatla bütünleşmek ve huzur bulmak için...
Anne-oğul el ele, sanat dolu günlere... hihi

Çok hoşuma gitti. Büyü Cevcüt büyü de sanat yapalım bebekim.

Magissa dedi ki...

Baktim ve ic gecirdim, allaam yareppim bana da boyle akilli uslu gozluklu bir oglan ver, ya da dur dur ondan evvel akilli uzlu bir kiz ver de oglan versiyonu ile evereyim dedim.

olmadık işler peşinde dedi ki...

K.İ.S.D.,
Gerçekten de huzur verici. Uğraşırken dünyayı unutuyor insan:)
Cevdet çabuk büyü yavrucum. Anneciğin sulu boya ustası oldu bile, kaçırma bu güzellikleri:)

MAGİSSA,
AA-miinnn!
Valla biz bu gözlüklünün 2008 versiyonunu da sürdük piyasaya biliyorsun. Arz var, talep lafta kalmasın artık ;)

Calanon dedi ki...

Super!!!
Ana-ogul harikasiniz valla. Yolunuzda, takipteyiz. Olmadi bizimkini de size getireyim, Bora ders versin :)

Girno dedi ki...

Erkek anneleri bana kızmasınlar ama ciddi anlamda erkek çocukları nasıl denir, adeta canavarımsı, haşarı yetiştiriyorlar. böylesi daha bir makbul oluyor kanımca. iki kız annesi olaraktan piyasada düzgün erkek çocukları gördüğümde ooh be diyorum, böyle muhabbetler annemin eskiden günlerinde olurdu. ben şimdi anlıyorum ve yaşlarımızda tutuyor diyorum :) ehehe..

magissa hele bir bebe yap da kısmeti kusur kalsın :o)

gülay dedi ki...

müthişş bayıldım OİP'ciğim..
Bora'nın elleri dert görmesinn;)
üniversitede teknik resim ve röleve dersin de yapardık bizde,ancak o kadar beceriksizdim ki ortaya tam anlamıyla görsel bir facia çıkmıştı bende düşünüp taşınıp en yakın kartonpiyerciye götürüp yaptırmıştım likya lahitimide geçmiştim dersten:))
benim cüceyle de denesek mi acabaa;)

* YeLiZ * dedi ki...

Harikasiniz !
Nasil guzel bir seydir o oyle ya .
Ya takipciniz ona gore , ogreniyoruz ilerde neler yapacagimizi :)
Bora harika ornek oluyorsun blog kardeslerine

* YeLiZ * dedi ki...

Bu arada diger bloga yorum birakamiyorum.Nedense bazi bloglari okuyamaz , bazilarina ise yorum birakamaz oldum ???

Son yazina bayildim , her satirina katiliyorum ve aynen benim hislerimi dile getirmissin.Ilyas okula baslayinca ben ne yapacagim diye dusunurken oyle bir sey yapmaya karar verdim ki ...cok buyuk bir adim atacagim insallah ama biraz bekliyim aciklamak icin :)

Opuyorum cokkk

olmadık işler peşinde dedi ki...

CALANON,
Siz bizden aşağı kalmazsınız biliyorum:) Ben herşeyin doğal olanını, içten geldiği gibi yapılanını seviyorum. Etkinliklerde de bu böyle. Anne baba olarak ne alışkanlıklarımız, hobilerimiz varsa çocuklarımıza da aynen yansıyor. Bizim rota belli oldu, sanıyorum sizin de yaratıcı aktiviteniz bol olacak.

GİRNO,
Hem yapı hem yetiştirmeyle ilgili. İkisi de ayarında olunca tadından yenmiyor. Sarısı ikincinin başına. Korkma sakın, ben de de kız çocukları için aynı önyargı vardır. Ama bakıyorum sizin gibi örneklere, içim rahatlıyor:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

GÜLAY,
Çok teşekkürler. Bakarsın biz bu işleri ilerletiriz, o zaman senden de uzman olarak, yardım ve görüş isterim. Siz şimdilik bu tozu yutmayın derim:))

YELİZ,
Şaka maka bizim Bora "blog abisi" oldu çıktı. Miniklerimizin büyüdüğünü, bu yaşlara geldiğini görsek sağlıkla ve hala paylaşabiliyor olsak bloglarımızdan keşke:))

Annelerin Dünyası'na yazamıyorsun demek?!!?? O derece anlamıyorum ben. Neden acaba? Teşekkürler yorumun için. Neler planlıyorsun çok merak ettim bak şimdi?? Yazarsın yakında diye umuyorum.