Sayfalar

21 Aralık 2009 Pazartesi

Şımarık şeyler

Sofrada küçük şıklıkları, sürprizleri seviyorum. Her sabah ve akşam aynı sofraya oturmak hoşuma gitmiyor.
İK.EA'dan çeşit çeşit amerikan servisler ve bunlarla takım peçeteler, bardaklar alıyorum. Fiyatları da gayet uygun oluyor. Boracım çok seviyor bunları.

Şunları yeni aldık mesela. Yayla çorbası ve taze fasulye için fazla mı süslü olmuş ne?


Küçükken bayılırdım şu etiketlere.
Gider kırtasiyede bastırırdık.
En çok da babam hazırlatırdı bunlardan. Bavullarımıza, çantalara, dolabına falan yapıştırırdı.

Medya.mar.kt'ta görüp aldık Bora'yla. Pek eğleniyoruz. Mutfak sandalyelerine isimlerimizi yazdı mesela. Bazı kavanoz ve çekmecelere de yazdık içindekileri.


Günler evcilik oynar gibi geçip gidiyor anlayacağınız. Sıradan ve tekdüze yaşantımıza, böyle küçük ve oyuncaklı işlerle renk katıyoruz kendi çapımızda. Çocukla çocuk olmak gibisi yok bence....

Unutmadan.. Bugün Annelerin Dünyası'nda "Mazide Kalanlar"ı yazıp, bir de çiziktiriverdim.

12 yorum:

Magissa dedi ki...

Ben de oynayabilir miyim, feci canim cekti.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Gel, gel! Bayılırım:)

beste dedi ki...

etiketlere bayildim surekli hayal dunyasinda yasayan fransua'ya yol gostermek icin de cok kullanislilar:)

Irmakbebek dedi ki...

Sofraya bayıldım.etiketlerden de koşup alasım geldi...

olmadık işler peşinde dedi ki...

BESTE,
Başka renkte şeritleri de var. O kadar çok yerde kullanılabilir ki:)

IRMAK BEBEK,
Yemekler pek bir ahım şahım değil ama bekleriz efem:) Etiket makinesini 12 TL'ye almıştık. Şurada daha ucuzu var: http://www.hizlial.com/ofis/ofis-makineleri/dymo-junior-kisisel-etiket-makinesi_07.286.4302.0001.htm

nohut oda dedi ki...

çok hoş birşeymiş o bizde edinelim hemen kıskandık:)

Birben dedi ki...

Ben ekmekliğin içindeki kumaşa bayıldım.Ne cinsim değil mi?:)))

O etiketler illa yapışıyor mu?yapışmayanı varsa "patiko" diye basıp ürünlerime iliştireyim...

olmadık işler peşinde dedi ki...

NOHUT ODA,
:)

BİRBEN,
Algıda seçicilik bu işte:) Bu etiketlerin yapışmayanı yık bildiğim kadarı ile. Ama istersen yapışmayan etiket yaptırmana yardımcı olabilirim. Bir çok tedarikçi var tanıdığım. Uygun birşey yaptırabiliriz sana?

Calanon dedi ki...

Super, ben cok seviyorum evcilik oynamayi, neyse ki senin Bora'n gibi benim minik de cok seviyor evciligi; beraber yemek yapmayi, temizlemeyi, alisverise gitmeyi, devamli oynuyoruz boylelikle:))
HARIKA olmus, ayrica corbaya ve fasulyeye cok falan olmamis, yakismis.

olmadık işler peşinde dedi ki...

CALANON,
Dediğin gibi Bora'yla idare ediyorum ben de. Kız annesi olamamamın belki en çok üzüldüğüm yanı doya doya evcilik oynayamayacak olmak:( Minik yenmek ve tencere takımları ile "biras daha alır mıydınıs" diyemeyecek olmak...

Calanon dedi ki...

OIP,
Sen gel bize sekerim, benim oglan elinde bir takim minik mutfak gerecleri ile devamli kek, kurabiye yapip etrafta kim varsa servis yapiyor. Minik tenceremiz de var, kurabiye kaliplarimiz da. :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Oy oy oyyy! Gelmeme mi? Bayılırım küçük adamla oynamaya. Minicik fincandan yalancıktan "füüüfth diye yudum almaya:)