Sayfalar

4 Aralık 2009 Cuma

Yata, yata..


12 yorum:

nalan dedi ki...

aynen.
istiyorum ki devrilip yatayım ve hatta sabah da fosur fosur uyuyayım.
evden caddeye inene kadar mırıl mırıl söyleniyorum valla :)

kara kitap dedi ki...

ben de.içime kedi mi kaçtı ne?kaloriferin yanındaki kanepede hiç kalkmadan yatasım var.uyku rekoru kırmayı düşünüyorum. :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Çeçe sineği ısırdı bizi herhal!??!

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

b12'ne baktırsana bi.
ciddiyim..

olmadık işler peşinde dedi ki...

O ne ki?

Kağıttan Gemiler dedi ki...

İyi ki bugün cuma. Haftasonu döne döne yatarız artık.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Hem nasıl:) Gömücem bedenimi yatağa!

k.i.s.d. dedi ki...

Çok uyu...
döne döne yat...
gibi yazdığın karikatür kıyısı yazılarına ben çoook gülüyorum

olmadık işler peşinde dedi ki...

K.İ.S.D.
Ben de:) hehehe!!!
(kendi çizip, kendi gülmek)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

şöyle ki
b 12 eksikliği diye bi olay var. çok uyutur, hafif hafıza eksikliği yaratır. dalgınlık, kafayı yataktan kaldıramama hali vs de cabası. accık kan verince söölüyoalr. ama bence sen her halukarda git 3-5 gün multivitamin iç. zararı olmaz :)
imza:ailenizin florans naytingeyl'i hülya

Kedili Cadı dedi ki...

yatıp dönen kutukafa bu kadar mı sevimli çizilir be kardeşim. nefis. şeklen beni de andırıyor hani...

hülya çatlağına da ayrı güldüm. ailemizin florınsı seni.
kız hülya benim de böyle bacağımdan yukarı bi çekme var, aynısı kaynımda da vardı, ne yapsak?

olmadık işler peşinde dedi ki...

FLORANS,
Reçete yolla da yaptırayım yarın eczaneden. Neler neler de biliyorsun bakim sen öyle :)

KEDİLİ CADI,
:s aynen öyle yatıp TV izliyoss bisss:)