Sayfalar

21 Ocak 2010 Perşembe

Benden ikoncan olmaz


Çok fena bir iş temposu içindeyim, o nedenle yazamıyorum nicedir.
Bir şey diyip kaçıcam hemen.
Annelerin Dünyası'nda bu hafta tarzlarımızı konuşturuyoruz.

Blogda ismim, cismim belli değil. Merak edeniniz var biliyorum. Nedir, necidir, ne yer ne içer, neye benzer bu OİP diyenlere, hiç olmazsa hakkımda bir bilgi verniş olayım bu şekilde.

Beğendiğim parçaları seçtim ve stilimi blogda yayınladım.
Şöyle bir baktım ve karar verdim: Benden İkoncan Olmaz !
Kalın sağlıcakla...

9 yorum:

beste dedi ki...

ikoncan olmaz belki ama sik; stil sahibi ve bir bakani bir daha baktiran bir kadin olur sectiklerini giyiyorsan:)

Magissa dedi ki...

ben ikoncanlari da tarzlarini da ozenti, tiksinc, komik bulan biri olarak senin esvaplari begendim valla.

ve evet, cok ama cok merak ediyorum. merak da demiyelim aslinda, kafamda seni canlandiramamaktan sikayetciyim.

olmadık işler peşinde dedi ki...

BESTECİM,
Giyiyorum giymesine ama bi bakan bir daha bakmıyor malesef. Ha eskiden yani ben OİPULLAH olmadan önce öyle diyebilirdik belki:)

MAGİSSA;
Esvap mesvap neler de biliyorsun ya da ne bilim akıl edip yazıveriyorsun şaşıyorum sana:)

Gıcık bir şey biliyorum. Hani hep telefonda görüştüğümüz tipler vardır, sesinden fiziğini tahmin ederiz. Onun gibi bile değil bizimkisi. Azucuk Bora azucuk Çağan, bu benim işte:D

* YeLiZ * dedi ki...

zevkine bayilmama neden sasirmadim acaba ? :)

tabiki merak ediyorum ama seni oldugun gibi seviyorum , gizemli kadinim benim :)
Ayrica facebookda OIP Fan Club acmayi bile dusundum :)

Ilyas Caganla oynamak istiyormus.
Bilmem anlatabildim mi gizemli kadin.
Cekersin ustune bi burka ve bulusursun bizlerle ,olmaz mi ??? :)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

OİP seni hiç şalvarlı hayal etmemiştim. evet seni hayal ediyorum sık sık :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Yelizcim
Bu gizemlilik haline oyle alistim ki, tanismaktan falan urker oldum resmen :) Cagan da oynamak istiyormus gamzeliyle :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Hulya
Salvar kilolu gosterdigi icin giyemiyorum pek. Ama bayilirim salvar kesime.

Senin vaktin cok anlasilan;)

* YeLiZ * dedi ki...

en iyisini yapiyorsun !
Cagani yirim ayrica
kardan adam

olmadık işler peşinde dedi ki...

YELİZ,
Şşşşh!! İlyas'la buluşucam ben ama ;) Söyle de geldiğinde haber versin mutlaka:D Hahaaa!!!