Sayfalar

24 Ocak 2010 Pazar

Çantamı döktüm


Yeliz sormuş "çantanda ne var?" diye. Valla çantamı toplamaya nicedir niyetim olmasa, yapmazdım böyle bişi.. (mim yazmayı sevmiyorum aslında.) Neyse Yeliz sayesinde üşenip durduğum, çanta ayıklama işini de halletmiş oldum.

Niye normal kadınlar gibi değilim bilmem? Bir çantayla 2-3 sezon geçirebilirim. En çok yazın bir çanta, kışın bir başka çanta takarım. Ama her iki sezonu idare edecek şu kocaman karamel çantayı aldığımdan beri hep onu kullanıyorum. Kolumda parçalanacak sanırım.

Ha toplantıydı, şık bir davetti gibi durumlarda, yanıma kıyafetime uygun küçük bir çanta alıp, arabada içine telefon, kartvizit, ruj, ayna ve cüzdanı atıveriyorum. Karameli de bagaja tıktık mı oldu işte! Dönüşte tekrar herkes eski yerine. Şık çanta da dolaba...

Yelizcim çantamı döktüm. Ben nereye onlar oraya takımı eksiksiz olarak fotoğrafta:
1. Pembe, kırmızı ve mürdüm ruj ile dudak parlatıcı
2. Araba ve ev anahtarları
3. Flashdisklerim
4. Çizim defterim, kalemlerim ve silgi.
5. Kartvizitlerim ve cep ajandam
6. Cüzdan
7. Ayna ve cımbız
8. Pudra, kapatıcı ve göz kalemi
9. Bitmek üzere bir el kremi
10. Kelebek toka (!)
11. Ivır zıvır kağıtlar
12. CK Euphoria Parfüm (aslında Bvlgari BLV taşırım ama, yeni bitti ve alamadım daha)
13. Dün otelden aldığım kibrit. (koleksiyon için)
14. Cüzdan

Alın gözetleyin doya doya! (Hepsini aynı karamel çantaya geri koydum. Heh-he!)

10 yorum:

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

ah OİP
o Rotring kalem beni nerelere götürdü bir bilsen.. lise sonda bir rotring'im dolmuşta kaybolduğundan beri almıyordum yenisini. şimdiki rotringler de eskileri gibi değil. pazar pazar bir kalemin nostaljisini de yaptırdın ya bana, pes...

cecilia dedi ki...

tipik bayan çantası :) ama o meşhur çantayı göremedim ben :(

olmadık işler peşinde dedi ki...

HULYA,
O kalemin başka anıları var anlaşılan;) Ben liseden bu yana hep rotring 0.5 versatil kalem kullanırım. Son yıllarda hep kırmızısını kullanıyorum. OİP'leri onunla çiziyorum:)

CECİLİA,
Unutmuşum çekmeyi. Uğraşamıycam valla. Düz bişi zaten:)

* YeLiZ * dedi ki...

bende hic sevmiyorum su mim ve odul isini acikcasi ama bu cok eglenceli geldi bana.
Bide canta karistirmaya bayilan biri olarak tum listemi mimlemek istedim aslinda :))

Tesekkurler

eminim ki daha duzenli koymussundur cantaya. Parfum hic eksik olmazdi cantamdan ama bak surmez oldum artik.Calisan kadinin hali baska caaaniiiimm

* YeLiZ * dedi ki...

bendede unifora olmus bi karamel var ama fenalik geldi artik , arada bi degis dedim kendime :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Gayet iyi bir temizlik vesilesi oldu. asıl ben teşekkür ederim:)

Aklımdakiler... dedi ki...

İnanmıyorum, hayatımda ilk kez benim gibi kibrit koleksiyonu yapan birine rastlıyorum, çok heyecan verici..

olmadık işler peşinde dedi ki...

Bir gün gösterelim mi kolleksiyonlarımızı? :D

moris dedi ki...

CK Euphoria bence gayet başarılı :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Özellikle de kış için:)