Sayfalar

7 Ocak 2010 Perşembe

İyi ki varsınız!!!!

Bugün bir e-mail aldım Görkem'den. Hakkımda  bir sürü güzel şey yazmış blogunda. Hem çok mutlu oldum hem de epey bi duygulandım..

Kiminiz böyle güzel yazılarla ve yazılarla,
kiminiz bloguma bıraktığı yorumlarla,
kiminiz çizdiği OİP'lerle dünyamı paylaştınız, sevginizi ifade ettiniz ve beni çok ama çok mutlu ettiniz.


Birben


Hülya


Sarı Çizmeli

Üşenmeden okuyan, yazan, çizen, yorum bırakan, takip eden herkese teşekkür ederim.
İyi ki açmışım bu blogu ve sizlerle tanışma fırsatı bulmuşum ey blog dostlarım.

Kucak dolusu sevgiler hepinize!!!

12 yorum:

Calanon dedi ki...

Seviyoruz seni; ictenligini, yaraticiligini, cocuklarini.
Iyi ki varsin.

emel dedi ki...

Ben de Görkem in blogunda okuyup geldim ve hemen takibe başladım:) Çok tatlısın henüz bütün yazılarını okuyamasamda bayıldım...
Emel

Birben dedi ki...

Fenomen!

Benden Bizden dedi ki...

Size rakipler mi geliyor ne :P
Hepsi cok basarili!

Sessiz takipci Banu

olmadık işler peşinde dedi ki...

CALANON,
canım, çok teşekkürler (utangaç gülümse)

EMEL & BENDEN BİZDEN,
Hoşgeldiniz:) Çok teşekkürler!

BİRBEN,
Abartmaa!!! :) Hehee:D

Girno dedi ki...

Bana da blogunu Oipcim kardeşim Burak göstermişti, geçen yılbaşında hiç unutmuyorum, "abla tam senlik, çok güzel bir blog keşfettim" demişti. O günden beri hergün yeni bir heyecanla okuyorum, çizimler de süper ötesi. Görkem in yazdıkları çok doğru, bu blogda herşey var, her renk, rengarenk :)

uzun lafın kısası sayın oip, sen daha çoooook mailler alırsın.

olmadık işler peşinde dedi ki...

GİRNO,
Ayy çok mutlu bi gün!
Burak'a sevgiler benden. Bizi tanıştırdığı, güzel kızlarını ve seni tanıma fırsatını verdiği için de teşekkürler:D

Magissa dedi ki...

Evet cok seviyoruz, ve daha biz yazilarini okumadan seksen yorum almis olmani anasini yabancilardan kiskanan cocuklar gibi kiskaniyoruz. (Kendinden biz diye bahsetmek)

Dunur olucam seninle, az kaldi, dur.

Girno dedi ki...

Magissa, dünür olmak için önce bebe lazım, sonra da kız bebe, bak var bende iki tane, yaşlarıda uygun bilemem yane :o)

olmadık işler peşinde dedi ki...

MAGİSSACIM,
Kadim dostum:)
Benzetmene bayıldım:D
Bekliyorum merakla:) O kadar yakın diosun yani. Ha gayret:p

GİRNOCUM,
Senden iyi dünür mü bulucaz. Birine de sizden isteyiveririz artık ;)

Tibet'in annesi dedi ki...

Seni izlemesi çok keyifli :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

çok teşekkür ederim :)