Sayfalar

14 Ocak 2010 Perşembe

Kozmetik Tutulma


13 yorum:

blogcuanne dedi ki...

Hep böyle olmaz mı zaten?!

kara kitap dedi ki...

çok güzeeel :)))) sabah sabah çoook güldüm.süpersiniz.

olmadık işler peşinde dedi ki...

BLOGCU ANNE: Murphy yasası gibi:)

KARA KİTAP: teşekkürler:)

Hilal dedi ki...

Sevgili oip, eğer bugün gerçekten doğum gününse kutlu ve de mutlu olsun. Değilse de kutlu olsun:) Nice yıllara!

olmadık işler peşinde dedi ki...

HİLAL
Bugün dogum gunüm evet:) teşekkürler!

Girno dedi ki...

aaaaaaaaaaaaaaa oip, doğumgününü kutlarım :) nice mutlu, huzurlu, ışıltılı, cıvıltılı(=çağan ve bora) yıllara :o)

ben hala "neler oluyor Roger" a gülüyorum :) az kalsın çayımı laptopa püskürtüyordum, ilahi oip çok yaşa emi :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

GİRNOCUM,
Çok teşekkürler :D A-aaminnn!!
hehe! bi daha bişi içerken okuma OİP'leri;)

kutupayusu dedi ki...

ahahaha...koptum... çok iimiş :)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

genelkurmayda arama yapılan odanın adını da "kozmetik oda" olarak değiştirmişler bu kutucuktan sonra

olmadık işler peşinde dedi ki...

KUTUPAYUSU,
:)

HÜLYA,
Kozmetik Oda die bişi olsa ne şahane olurdu yau:)

A.b.g dedi ki...

Merhaba OİP Hanım ,
Uzun süredir sessizce takip ettiğim ama bi türlü yorum için fırsatı olmayan bi blogzedeyim.Ama bundan sonra takipçilerinizdenim.Sayfanız çok renkli ve güzel .Kızımla birlikte oturup inceledik hepsini ve hoşumuza gitti .
Sevgilerimle
A.B

k.i.s.d. dedi ki...

ehühüüüü hihiihii ahihiii ehehehehh :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

ABG,
Merhaba! Hoşgeldiniz o zaman:)
Sevgiler size ve kızınıza:)

KİSD :D