Sayfalar

17 Ocak 2010 Pazar

Pop Saati

Ben bunu bu akşam gördüm.
İşin ilginci, bunu daha önce ilk kez 1987'de görmüştüm. O günden bugüne, aksaksız yayınına devam eden "Pop Saati" programı, jeneriği falan değişmeden TRT ekranlarında yayınlanıp gidiyormuş. Ağlayacak gibi oldum yeminle.

Bizim jenerasyonu yabancı pop müziğe doyuran, bünyemizi MJ, Cindy Lauper, Sandra, Duran Duran videoları ile coşturan Erhan Konuk'a selam çakıyorum buradan. Bakın hatırlayacaksınız o kaykaylı veletleri, bankta oturan yaşlıları falan...

10 yorum:

cenebaz dedi ki...

Ben de görünce çok şaşırmıştım, şimdi rast gelince mutlaka izliyorum. Erhan Konuk'un "4 Non Blondes" dan "What's up" saplantısı devam ediyor,hala hemen hemen her programda o klibi oynatıyor, ben de yine aynı zevkle dinliyor ve izliyorum:))

HUYSUZ dedi ki...

amma güzeldi hakkaten.

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

ne beyefendi adamdı o erhan konuk ama. günümüz vj'lerinin yapış yapışlığıyla kıyaslayınca ne tuhaf kalıyor değil mi?

olmadık işler peşinde dedi ki...

ÇENEBAZ,
Merhaba:) Non Blondes'ın da başka parçası var mıdır bilmem?!!? :)
Adam jeneriği bile değiştirmediğine göre o parçayı çalmasına şaşmamak lazım:)

HUYSUZ,
Hey gidi günler :)

HÜLİYA ;)
Erhan Konuk şimdikilerinin yanında haber spikeri gibi kalır. Böyle ağzımız açık izlerdik kendisini. Beyefendi adamdı hakikaten:)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

biliyordum... kendi kendine gül efektinden bildiydim.. oğlak telepatisi mi var aramızda ne?

olmadık işler peşinde dedi ki...

Oğlak teletabisi var:D

fazi dedi ki...

eşimle aynı konuyu konuştuk gecen akşam biz de denk geldik :) süper di mi:)

* YeLiZ * dedi ki...

Ben bilmem , daha dogmamistim bile o zamanlar ! :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

FAZİ,
Bizde eşimle görmüştük:) Aynı anda mı yoksa??!!?

YELİZ,
Sen daha küçücüksün yavrucum, aklın ermez bunlara:)

mustafa dedi ki...

Lütfen Sorumu okuyan arkadaslar ilgilebilirmi?
Programda defalardır hep son 2 klibe rastlıyorum.. KLİP DE BİR ORKESTRA VAR. çok iyi 2 KEMAN ÇALAN 1 Sİ BAYAN. kırmızı elbise giymiş...
1 DE PİYANİST.Orkestranın ismi veya
orkestra çaldıkları albüme ulaşmak istiyorum...